ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تلویزیون هوشمند جدید شیائومی رونمایی شد!

تلویزیون هوشمند جدید شیائومی رونمایی شد!تلویزیون هوشمند جدید شیاومی Mi TV 4A Horizon Edition در بازار هند رونمایی کرد. این تلویزیون نبستا ارزان قیمت و اقتصادی می باشد. نام Horizon Edition به زبان طراحی جدید تلویزیون‌های هوشمند شیائومی اشاره دارد. این تلویزیون‌ها کمترین حاشیه ممکن را دارند. Mi TV 4A Horizon Edition در دو مدل ۳۲ و ۴۳ اینچی عرضه می‌شود.

مدل ۳۲ اینچی این دستگاه با وضوح HD و مدل ۴۳ اینچی با وضوح Full HD عرضه می‌شود. نسبت صفحه به بدنه این دو تلویزیون ۹۵ درصد است و هر دو زاویه تماشای ۱۷۸ درجه‌ای دارند. Mi TV 4A از موتور پردازش تصویر شفاف شیائومی استفاده می‌کند تا حقیقی‌ترین رنگ‌ها را به نمایش بگذارد.

این دو دستگاه از یک چیپ ست ۶۴ بیتی به همراه ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کنند. این محصول هم درست مثل همه تلویزیون‌های هوشمند Mi از رابط کاربری Patch Wall UI بهره می‌برد که مبتنی بر اندروید 9 TV ساخته شده است. با این پلتفرم می‌توانید به خدمات گوگل پلی و فروشگاه گوگل دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، قابلیت بیدارباشِ سریعی در این دو دستگاه قرار گرفته که باعث می‌شود تلویزیون ظرف ۵ ثانیه روشن شود.

Mi TV 4A از گوگل اسیستنت و کروم‌کست پشتیبانی می‌کند. همچنین، به‌لطف Patch Wall UI می‌توانید به قابلیت‌هایی مثل کاهش مصرف اینترنت، جستجوی سراسری، اخبار زنده، بخش کودکان، پخش با یک کلیک و گردآوری هوشمند محتوا از ۲۰ تولیدکننده محتوا دسترسی داشته باشید.

این تلویزیون سه درگاه HDMI، دو درگاه USB-A، یک درگاه اترنت و یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون دارد. مدل ۴۳ اینچی شکاف S/PDIF را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد و برای صدا از بلندگوهای ۲۰ واتی و فناوری DTS-HD بهره می‌برد.

قیمت مدل ۳۲ اینچی این دستگاه ۱۸۳ دلار /12,261,000 تومان (قیمت تبدیل شده) است و از تاریخ ۲۱ شهریور به بازار می‌آید. مدل ۴۳ اینچی نیز ۳۱۳ دلار /20,971,000 تومان (قیمت تبدیل شده) قیمت‌گذاری شده و از تاریخ ۲۵ شهریور وارد بازار هند می‌شود.
منبع : mi.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.