ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

با کیفیت ترین تلویزیون های جهان در ایفا 2018 رونمایی شدند

با کیفیت ترین تلویزیون های جهان در ایفا 2018 رونمایی شدند۱۰ سال قبل بسیاری فکر می‌کردند فول اچ دی، تا سال‌های سال بزرگترین اندازه ممکن در زمینه تلویزیون خواهد بود. دلایل مختلفی هم می‌آوردند و مهم‌ترین آن پخش برنامه‌های تلویزیونی روی آنتن و قدرت پردازش اطلاعات بود. اما افزایش سرعت اینترنت همه چیز را تغییر داد. همچنان بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی حتی به قدرت پخش اچ دی هم نرسیده‌اند اما کاربران به‌راحتی با سیستم‌های نمایش خانگی یا نمایش آنلاین مثل یوتیوب می‌توانند تصاویر فور کی تماشا کنند. حالا شرکت‌های سازنده تلویزیون برای ساخت تلویزیون‌های ۸ کی (8K) دورخیز کرده‌اند.با کیفیت ترین تلویزیون های جهان در ایفا 2018 رونمایی شدند
ستاره نمایشگاه «ایفا»، تلویزیون سامسونگ با کیفیت هشت کی بود. این به معنی چهار برابر رزولوشن بیشتر نسبت به فور کی است. در این نمایشگر سیستمی براساس هوش مصنوعی استفاده شده است که تصاویر را به صورت هوشمند، با رزولوشن هشت کی متناسب می‌کند.

ال‌جی هم تلویزیون اولد ۸۸ اینچی با قابلیت هشت کی معرفی کرده است. رزولوشن این تلویزیون ۷۶۸۰ در ۴۳۲۰ گزارش شده است. این تلویزیون ۳۳ میلیون پیکسل را در خود دارد که هریک مستقل، از خود نور انتشار می‌دهند.

ال‌جی می‌گوید تا سال ۲۰۲۲ این تلویزیون‌ها، همه‌گیر می‌شود و این شرکت تا آن سال برنامه فروش پنج میلیون دستگاه از این تلویزیون‌ها را دارد.
منبع : / تصاویر : CNET.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.