ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نسل پنجم هیولای تویوتا / تویوتا 4Runner مدل 2020 چه امکاناتی دارد؟

نسل پنجم هیولای تویوتا / تویوتا 4Runner مدل 2020 چه امکاناتی دارد؟حدود یک دهه از بازطراحی کلی تویوتا 4Runner می گذرد که باعث شده این خودرو با استانداردهای خودروهای مدرن هماهنگی نداشته باشد.

نسل پنجم این شاسی بلند متوسط تویوتا تکامل یافته و برای مدل 2020 با معرفی تکنولوژی های ایمنی و رفاهی نوین، گامی فراتر خواهد رفت.

تویوتا به تازگی اعلام کرده است که تمام شاسی بلندهای 4Runner مدل 2020 به Safety Sense P تویوتا مجهز می شوند که مجموعه ای از ویژگی های ایمنی اکتیو منتخب است. این مجموعه شامل سیستم پیش گیری از تصادف جلو با شناسایی عابرپیاده، هشدار تغییر لاین، کروز کنترل و نور بالای خودکار است. هشدار تغییر لاین این خودرو شامل سیستم هشدار انحراف نیز هست که با تشخیص انحراف خودرو از مسیر خود به راننده هشدار می دهد تا توقف کند.
آلبوم عکس
TOYOTA 4RUNNER TRD PRO 2020 PHOTO GALLERY :
#15 2020 Toyota 4Runner TRD Pro
#14 2020 Toyota 4Runner TRD Pro
#13 2020 Toyota 4Runner TRD Pro
آلبوم عکس شاسی بلند تویوتا 4Runner TRD Pro مدل 2020 #12
آلبوم عکس شاسی بلند تویوتا 4Runner TRD Pro مدل 2020 #11
آلبوم عکس شاسی بلند تویوتا 4Runner TRD Pro مدل 2020 #10
ادامه
هم چنین، تویوتا 4Runner مدل 2020 دارای پانل تجهیزات بازطراحی شده و سیستم سرگرمی اطلاعاتی با نمایشگر 8 اینچی خواهد بود. اما بزرگ ترین تغییر در سیستم سرگرمی اطلاعاتی 4Runner فراتر از ظاهر است؛ مدل 2020 این خودرو به پشتیبانی اندروید اتو، اپل کارپلی و آمازون الکسا مجهز می شود که این خودرو را به یکی از مدل های منتخب تویوتا که سیستم عامل اندروید برای آن ارائه می شود تبدیل می کند. یک جفت پورت USB نیز برای سرنشینان عقب این خودرو افزوده شده است.

تویوتا 4Runner TRD Pro علاوه بر تمام ویژگی های ذکر شده دارای سویچ هوشمند با دکمه استارت نیز هست. یک سیستم اگزوز cat-back برند TRD نیز صدای موتور V6 در این خودرو را ارتقا می دهد در حالی که کنترل های تهویه هوای 4Runner Limited در کنسول وسط تعبیه می شوند.

و در نهایت، خاکستری آهن ربایی متالیک به همراه آپشن سبز ارتشی جدید به پالت رنگ تویوتا 4Runner TRD Pro مدل 2020 اضافه شده است. گزینه های سفید و مشکی نیمه شب متالیک این خودرو نیز جزء آپشن های آن باقی می مانند.
منبع : خبرخودرو - motor1.com - motortrend.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.