ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رونمایی از اسپرت‌ترین ماشین تویوتا / نسل جدید تویوتا سوپرا چه ویژگی هایی دارد؟

رونمایی از اسپرت‌ترین ماشین تویوتا / نسل جدید تویوتا سوپرا چه ویژگی هایی دارد؟نسل جدیدی از تویوتا سوپرا پس از شانزده سال غیبت در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه خواهد شد. تولید اسپرت‌ترین ماشین تویوتا که با سری فیلم‌های سریع و خشمگین به شهرت رسید و در بین علاقه‌مندان به تقویت ماشین طرفداران متعصبی دارد در سال ۲۰۰۲ متوقف شد.رونمایی از اسپرت‌ترین ماشین تویوتا / نسل جدید تویوتا سوپرا چه ویژگی هایی دارد؟
پنج سال پیش تویوتا اعلام کرد که نسل جدید این ماشین را با همکاری ب‌ام‌و می‌سازد. نتیجه این همکاری برای ب‌ام‌و نسل جدید مدل Z4 بود که در سال ۲۰۱۸ رونمایی شد و ماشین تویوتا قرار است چند هفته دیگر در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی شود.
رونمایی از اسپرت‌ترین ماشین تویوتا / نسل جدید تویوتا سوپرا چه ویژگی هایی دارد؟
تویوتا می‌گوید با اینکه دو ماشین از قطعات مشترکی استفاده می‌کنند، اما هر یک با هدف متفاوتی ساخته شده‌اند. مهمترین نقطه اشتراک دو ماشین موتور شش سیلندری است که بیش از سیصد اسب بخار نیرو تولید می‌کند.

نظرسنجی از علاقه‌مندان به سوپرا به تویوتا نشان داد که علاوه بر قابلیت‌های فنی، موتور شش سیلندر قوی، مهمترین مشخصه‌ای است که سوپرا با آن شناخته می‌شود. همین دلیل بود که آنها را برای یافتن بهترین موتور شش سیلندر موجود در بازار به ب‌ام‌و نزدیک کرد.

قدرت ماشین حدود سیصد اسب بخار و شتاب آن حدود پنج ثانیه است. تصاویری که از ماشین به رسانه‌ها درز کرده نشان می‌دهد که ظاهر سوپرا تا حد زیادی به کانسپتی شبیه است که تویوتا چهار سال پیش نمایش داده بود.

اولین دستگاه از نسل جدید تویوتا به حراج گذاشته شده و درآمد حاصل از فروش آن به یک خیریه داده خواهد شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.