ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

افشای تخلفی بزرگ در یک دانشگاه اسپانیایی / صدور مدرک قلابی حقوق برای 500 شهروند ایتالیایی

افشای تخلفی بزرگ در یک دانشگاه اسپانیایی / صدور مدرک قلابی حقوق برای 500 شهروند ایتالیاییمقام های قضایی در اسپانیا در حال تحقیق از دانشگاهی هستند که به اعطای مدارک تحصیلی قلابی متهم شده است. دانشگاه خوان کارلوس، مستقر در مادرید متهم شده است که به حدود ۵۰۰ شهروند ایتالیا مدرک تحصیلی قلابی در رشته حقوق اعطا کرده است.

بیشتر این افراد بدون آشنایی با زبان اسپانیایی مدرک حقوق این دانشگاه را دریافت کرده اند. به گفته یک سخنگوی دستگاه قضایی در اسپانیا، تحقیقات در این باره در مراحل ابتدایی است.

به گزارش رسانه های اسپانیایی، مدرک قلابی اعطا شده به دریافت کنندگان امکان می دهد بدون نیاز به دریافت مدرک کارشناسی ارشد، در سراسر اتحادیه اروپا در مشاغل حقوقی استخدام شوند. این دانشگاه پیش تر هم به اعطای مدارک کارشناسی ارشد تقلبی به دو سیاستمدار حزب مردم در اسپانیا متهم شده بود.افشای تخلفی بزرگ در یک دانشگاه اسپانیایی / صدور مدرک قلابی حقوق برای 500 شهروند ایتالیایی
کریستینا کیفوئنتس، رییس پیشین منطقه خودمختار مادرید و کارمن مونتون، وزیر بهداشت سابق اسپانیا به خاطر افشای دریافت مدارک قلابی از دانشگاه خوان کارلوس، مجبور به استعفا شدند.

دانشگاه خوان کارلوس در واکنش به این گزارش ها، موسسه حقوق عمومی خود را تعطیل کرده است.

این در حالی است که فرناندو سوارز، رییس پیشین این دانشگاه هم به تقلب علمی متهم است، اما او با رد این اتهام آن را افترا دانسته است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.