ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مهندس سابق هوآوی با یک ربات ازدواج کرد

مهندس سابق هوآوی با یک ربات ازدواج کردیک مهندس چینی که از پیدا نکردن همسر برای خود به ستوه آمده بود با یک ربات «ازدواج» کرد.

به گزارش سایت mashable.com، ژنگ جیاجیا مهندس 31ساله هوش مصنوعی «همسر» آینده خود را ساخته است.

این مهندس نام همسر خود را یینگ یینگ گذاشته و این روبات می‌تواند حروف و تصاویر چینی را تشخیص دهد و چند کلمه ساده را نیز بگوید. این مهندس می‌خواهد همسر خود را آپگرید کند تا بتواند راه برود و کارهای خانه را هم انجام دهد.مهندس سابق هوآوی با یک ربات ازدواج کرد
این زوج خوشبخت روز جمعه در یک مراسم ساده با هم ازدواج کردند و سپس به رسم چینی این زن روبات با یک روسری قرمز وارد خانه بخت شد.

به گزارش رسانه‌های چینی، مادر و دوستان این مهندس چینی در این مراسم حضور داشتند. مادر ژنگ گفت که او از پیدا کردن یک همسر مناسب ناامید شده است.

ژنگ تا سال 2014 در شرکت چینی «Huawei» کار می‌کرده و اکنون در شرکت «Dream Town» در شهر هوآنگژو مشغول بکار است.

اگرچه این ازدواج به نظر عجیب می‌آید، اما کارشناسان معتقدند که پیوند انسان و روبات در سال‌های آینده بیشتر متداول خواهد شد. یکی پژوهشگر اخیرا ادعا کرده که در ظرف 35 سال آینده انسان‌ها با روبات‌ها ازدواج خواهند کرد.

دکتر دیوید لوی، ساکن لندن و نویسنده کتاب «عشق و عشقبازی با روبات‌‌ها» به دیلی میل گفت رابطه جنسی با روبات‌ها لذت‌بخش‌تر از رابطه با انسان‌ها است، زیرا هوش مصنوعی اکنون خیلی پیشرفت کرده است.

لوی گفت که روبات‌ها بسیار جذاب تر از مشابه انسانی هستند. لوی در کنفرانسی در لندن گفت که اولین ازدواج با روبات‌ها قبل از سال 2050 روی خواهد داد.
منبع : mashable.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.