ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ربات همبرگر زن از کارش اخراج شد!

ربات همبرگر زن از کارش اخراج شد!فلیپی (Flippy)، ربات همبرگرپز که این هفته کارش را در یک رستوران در کالیفرنیا شروع کرده بود، بعد از یک روز خاموش شد چون خیلی آهسته کار می‌کرد. این ربات جایگزین آشپزهای رستوران کالی برگر در شهر پاسادنا کالیفرنیا شده بود اما بعد از یک روز کار کنار گذاشته شده تا تعمیر شود و بتواند سریع‌تر کار کند.ربات همبرگر زن از کارش اخراج شد!
انسان‌های همکار این ربات هم دوره ویژه آموزشی می‌گذرانند تا کمک کنند که ربات بتواند با سرعت مورد نظر و بر اساس میزان تقاضا کار کند. روزنامه "یواس‌ای‌تودی " گزارش داده که این ربات هنوز سرجایش در کنار اجاق باقی مانده، اما خاموش شده است. یک تابلو در کنار ربات توضیح می‌دهد که به زودی آشپزی را شروع خواهد کرد اما تاریخی اعلام نشده است.

احتمالا این ربات را به این دلیل خاموش کردند که بعد از انتشار خبر آغاز کار او، رستوران پر از مشتری شد و سفارش‌ها بیشتر از حد معمول بود. شرکت "میزو روبوتیک"، سازنده این ربات می‌گوید که کدهای کنترل ربات را آزمایش کرده بوده تا مطمئن باشد که این ربات می‌تواند در ساعت اوج تقاضا با سرعت مناسب برگرها را آماده کند.

قبل از شروع کار این ربات اعلام شده بود که او می‌تواند روزانه تا دو هزار برگر را آماده کند.

صاحب رستوران کالی می‌گوید که به دلیل مشکلات استخدام نیرو تصمیم به استفاده از این ربات گرفته است. یکی از مشکلات رستوران‌هایی که غذای فوری عرضه می‌کنند تامین نیروی کار است چون وقت و زمان زیادی صرف آموزش دادن به کارکنانی می‌شود که بعد از چند ماه کار را ترک می‌کنند.

به گفته او به زودی ربات های همبرگرپز در بیش از ۵۰ رستوران شروع به کار خواهند کرد.
منبع : dailymail.co.uk
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.