ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

با قابلیت های جالب ربات یوزپلنگ 3 دانشگاه ام‌آی‌تی آشنا شوید

با قابلیت های جالب ربات یوزپلنگ 3 دانشگاه ام‌آی‌تی آشنا شویدربات Cheetah3 (یوزپلنگ ۳) دانشگاه ام‌آی‌تی اکنون می‌تواند از روی موانع مختلف بجهد، روی زمین ناهموار چهارنعل بتازد، از راه‌پله پوشیده از آوار بالا رود و وقتی که به طور ناگهانی هل داده شود یا به آن تکان‌های شدید بدهند، تعادلش را به سرعت به دست آورد و همه اینها را در حالی انجام می‌دهد که اصطلاحا نابیناست.با قابلیت های جالب ربات Cheetah3 (یوزپلنگ ۳) دانشگاه ام‌آی‌تی آشنا شوید
این روبات ۴۰ کیلوگرمی که اندازه‌ای معادل یک سگ لابرادور بالغ دارد به گونه‌ای طراحی شده که همه این کارها را بدون نیاز به دوربین‌ها و حسگرهای محیطی خارجی انجام دهد. او پس از حذف این امکانات، دنیای اطرافش را به گونه‌ای "احساس" می‌کند که مهندسان آن را به "جابه‌جایی کور" تعبیر می‌کنند. چیزی که بسیار شبیه به حرکت انسان در اتاقی به سیاهی قیر است. پژوهشگران توانایی‌های این روبات نابینا را در همایش بین‌المللی روبات‌های هوشمند در مادرید اسپانیا به نمایش خواهند گذاشت.

آنها در این همایش از ارتقای سخت‌افزاری نسخه جدید، رونمایی خواهند کرد که بهبود گستره وسیعی از حرکات را نسبت به یوزپلنگ ۲، شامل خواهد شد.

پس از این بهبود روبات می‌تواند خود را به عقب و جلو بکِشد و از طرفین به خود پیچ و تاب دهد، حرکاتی بسیار شبیه به حرکات کششی یک گربه.
منبع : mit.edu
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.