ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ربات خانگی آمازون استرو (Astro) چه قابلیت هایی دارد؟ + قیمت به تومان

ربات خانگی آمازون استرو (Astro) چه قابلیت هایی دارد؟ + قیمت به تومانیکی از بامزه ترین و فناورانه‌ترین محصول شرکت آمریکایی آمازون مهر ماه امسال رونمایی شد.

این محصول که ربات خانگی آمازون استرو (Astro) است که آن را می‌توان یک همکار هوشمند یا یک دستیار کاربردی محرک صوتی آلکسا معرفی کرد که در تمام خانه حرکت می‌کند. این ربات می‌تواند تا حدودی امنیت خانه را افزایش دهد و از بروز برخی حوادث جلوگیری کند. این ربات می‌تواند بر افراد خانواده و حیوانات خانگی نظارت کند. کاربر می‌تواند از این ربات سؤال کند و این محصول با استفاده از دستیار هوشمند آلکسا به سؤالات پاسخ می‌دهد و با قیمت بیش از هزار دلار /67,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) قرار است در بازار آمریکا عرضه شود.
Astro
این ربات یک دوربین پریسکوپی دارد که میدان دید آن را گسترش می‌دهد و می‌تواند با استفاده از آن، مواردی مانند اجاق گاز و حیوانات خانگی خوابیده را بررسی کند. با سرویس اشتراکی Protect Pro رینگ، Astro می‌تواند زمانی که کاربر در خانه حضور ندارد، گشت بزند و حواسش به موارد مختلفی باشد.
آمازون Astro می‌تواند صدای سیستم هشدار آتش‌سوزی، سیستم تشخیص کربن مونوکسید یا صدای شکستن شیشه را تشخیص دهد. این ربات اگر موردی نامعمولی را تشخیص دهد، به کاربر نوتیفیکیشن می‌فرستد و البته می‌توان از طریق حساب رینگ، مواردی را که ضبط می‌کند، ذخیره کرد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.