ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

شاسی‌بلند جدید رنو آرکانا، ویژه مشتریان روس به بازار می آید + آلبوم عکس

شاسی‌بلند جدید رنو آرکانا، ویژه مشتریان روس به بازار می آید + آلبوم عکسرنو هفته گذشته شاسی‌بلند جدید خود، آرکانا (Renault Arkana) را در نمایشگاه خودروی مسکو رونمایی کرد. کارخانه فرانسوی می‌گوید این ماشین را که با توجه به سلیقه مشتریان روسی طراحی کرده، از زمستان آینده به بازار عرضه خواهد کرد. پس از روسیه، آرکانا در بازارهای چین، آمریکای لاتین و کره جنوبی هم فروخته خواهد شد.
آلبوم عکس
RENAULT ARKANA 2019 EXTERIOR INTERIOR PHOTOS :
آلبوم عکس شاسی بلند رنو آرکانا مدل 2019 #10
آلبوم عکس شاسی بلند رنو آرکانا مدل 2019 #9
آلبوم عکس شاسی بلند رنو آرکانا مدل 2019 #8
آلبوم عکس شاسی بلند رنو آرکانا مدل 2019 #7
آلبوم عکس شاسی بلند رنو آرکانا مدل 2019 #6
آلبوم عکس شاسی بلند رنو آرکانا مدل 2019 #5
ادامه
آرکانا بر روی شاسی‌ای ساخته می‌شود که پیش از این در ساخت مدل‌های داستر و کپچر ویژه روسیه استفاده شده است. رنوهای کپچری که برای روسیه ساخته می‌شود از نظر ظاهری شبیه مدلی است که در اروپا فروخته می‌شود اما برای صرفه‌جویی در هزینه بر روی شاسی ارزان‌تری سوار شده است.

از نظر ظاهری ماشین فرم یک کوپه را دارد. ماشین‌های سدان در روسیه هنوز پرطرفدارند اما محبوبیت شاسی‌بلندها روز به روز در حال افزایش است. به همین دلیل طراحان رنو برای آرکانا فرمی بینابین در نظر گرفتند تا دل هر دو گروه از مشتریان را به دست آورد.

آرکانا نقشی کلیدی در پروژه جدید رنو دارد که هدفش این است که تا سال ۲۰۲۲ فروش سالانه شرکت به پنج میلیون دستگاه برسد. این کارخانه سال گذشته سه میلیون و ۷۶۰ هزار دستگاه ماشین فروخت.

رنو امیدوار است افزایش فروش در روسیه، حضور کمرنگش در بازار چین را تا حدی جبران کند. بعد از فرانسه، روسیه دومین بازار بزرگ محصولات رنو است و این شرکت عمده سهام شرکت آوتواز، مالک کارخانه لادا را هم در اختیار دارد.
منبع : topgear.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.