ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

استارت تولید رنو داستر و سیمبل در ایران زده شد / سرمایه‌گذاری ۶۶۰ میلیون یورویی رنو در ایران

استارت تولید رنو داستر و سیمبل در ایران زده شد / سرمایه‌گذاری ۶۶۰ میلیون یورویی رنو در ایرانمنصور معظمی، رییس هیات عامل ایدرو گفت: «بر اساس قرارداد جدید با شرکت رنو، دو خودروی "داستر" و "سیمبل" به صورت مشارکتی در ایران ساخته خواهد شد که رده قیمتی این خودروها پایین‌تر از ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود.»
رنو داستر 2018 : خودرویی جادار و همچنان ارزان قیمت
رقابت بسیار تماشایی رنو داستر با تانک را تماشا کنید
شرکت خودروسازی رنوی فرانسه روز دوشنبه قراداد تولید سالانه بیش از ۱۵۰ هزار خودرو را با ایران نهایی و امضا کرد. به گفته وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار است این خودروها در داخل ایران تولید شوند.

بر اساس این قرارداد شرکت رنو ۶۰ درصد، نگین خودرو ۲۰ درصد و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز ۲۰ درصد دیگر از سهام یک شرکت جدید را در اختیار خواهند داشت. قرار است این خودروها در کارخانه‌ای در شهر ساوه تولید شوند.

این قرارداد در چهارچوب توافق اصولی است که سپتامبر سال ۲۰۱۶ میان وزارت صنایع ایران و شرکت رنو در پاریس امضا شد.

خودروهای سیمبل و داسیا داستر از جمله خودروهایی هستند که شرکت رنو در ایران تولید خوهد کرد. همچنین بگفته مقامات وزارت صنایع قرار است ۳۰ درصد از تولیدات این مجموعه به سایر کشورها صادر شود. رنو در حال حاضر با همکاری ساپیا ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار خودرو را در ایران دارد و قرارداد جدید موقعیت این گروه فرانسوی را در کشور بیش از پیش تقویت می کند.
با اینکه شرکت رنو در زمان تحریم‌ها فعالیت خود را در ایران کاهش داد اما به صورت کامل فعالیتش را متوقف نکرد. با این وجود پس از پایان تحریم‌ها شرکت‌های خودروسازی فرانسوی تلاش می کنند سهم مهمی از بازار خودروی ایران را در اختیار بگیرند.

پیش از این نیز گروه خودروسازی فرانسوی پژو-سیتروئن، رقیب رنو، با شرکت ایران خودرو قرارداد به امضا رساند. بر اساس این قرارداد خودروهای پژو ۲۰۸، ۲۰۰۸ و ۳۰۱ در ایران تولید خواهد شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.