ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نسل جدید پرفروش‌ترین ماشین فرانسه در آستانه رونمایی قرار گرفت

نسل جدید پرفروش‌ترین ماشین فرانسه در آستانه رونمایی قرار گرفترنو هفته گذشته با انتشار عکس‌هایی از نسل جدید مدل کلیو از آمدن این مدل جدید در ماه‌های آینده خبر داد. با اینکه هفت سال از ساخت نسل کنونی کلیو می‌گذرد، این ماشین همچنان پرفروش‌ترین ماشین فرانسه و دومین ماشین پرفروش اروپا در سال ۲۰۱۸ بود.
لارن ون‌دن آکر، مدیر طراحی رنو می‌گوید که این محبوبیت بیش از هر چیز به دلیل ظاهر ماشین است و به همین خاطر، نسل جدید چندان با قبل فرقی نکرده است. با اینکه ماشین کمی کوچکتر شده، اما داخل آن جادارتر است. جلوپنجره بزرگ‌تر و قطعات آب‌کروم کاری شده ظاهر کلیو را نسبت به قبل لوکس‌تر کرده و برخلاف بیرون، داخل آن کاملا تغییر کرده است.
آلبوم عکس
RENAULT CLIO 2019 PHOTO GALLERY :
2020 Renault Clio 0.9 tce
عکس رنو کلیو مدل 2019 سفید رنگ
آلبوم عکس رنو کلیو مدل 2019 #30
آلبوم عکس رنو کلیو مدل 2019 #22
آلبوم عکس رنو کلیو مدل 2019 #21
آلبوم عکس رنو کلیو مدل 2019 #20
ادامه
از جمله امکانات جدید، یک نمایشگر ۹.۳ اینچی است که بزرگترین نمایشگری است که تاکنون در مدل‌های رنو ارائه شده است. کلیو همچنین اولین مدل رنو است که به جای جلوداشبورد آنالوگ از نمایشگر دیجیتال برای نمایش اطلاعات به راننده استفاده می‌کند.

نسل پنجم کلیو اولین مدلی است که بر روی شاسی جدید گروه رنو-نیسان-میتسوبیشی ساخته می‌شود. قرار است مدل‌های دیگری از جمله رنو کپچر، نیسان جوک و یک مدل جدید میتسوبیشی هم از این شاسی استفاده کند.

کلیو با یک موتور یک لیتری بنزینی و یک موتور یک و نیم لیتری دیزل ساخته می‌شود و از سال ۲۰۲۰ یک قوای محرکه هیبرید هم به این مجموعه اضافه خواهد شد.

نسل جدید رنو کلیو یک ماه دیگر در نمایشگاه ژنو رونمایی خواهد شد. این ماشین در کارخانه‌های رنو در ترکیه، فرانسه و اسلوونی تولید می‌شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.