ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نگرانی از سرنوشت رنو / درخواست دولت فرانسه از ژاپن برای ادغام رنو-نیسان

نگرانی از سرنوشت رنو / درخواست دولت فرانسه از ژاپن برای ادغام رنو-نیساندولت فرانسه از دولت ژاپن خواسته است تا کمک کند رنو و نیسان در هم ادغام شوند. این دو شرکت هم اکنون در یک پیمان استراتژیک هستند و رنو حدود ۴۴ درصد از سهام نیسان را در اختیار دارد. اما با توجه به دستگیری کارلوس غصن مدیر این اتحاد، دولت فرانسه می‌خواهد تا این دو شرکت تحت مالکیت یک هلدینگ واحد قرار بگیرند.

دولت فرانسه سهام مدیریتی در رنو دارد و از آن بیم دارد با دستگیری مدیرعامل رنو، اتحاد این دو شرکت کمرنگ شود. در مقابل برخی در نیسان می‌خواهند نیسان دوباره به اصل ژاپنی خود باز گردد و از اتحاد با رنو کنار رود.

در سال ۱۹۹۹ نیسان با مشکلات مالی فراوانی دست به گریبان شد و رنو در اقدامی با احتمال زیان و ضرر، ۴۴ درصد از سهام این شرکت را خرید و کارلوس غصن را به عنوان یکی از موفق‌ترین مدیران خود برای احیای نیسان به این کشور اعزام می‌کند. فرهنگ کاری ژاپنی‌ها با خارجی‌ها در صنایع خود چندان هماهنگ نیست برای همین او ابتدا با مشکلات فراوانی در نیسان روبه‌رو شد. با این وجود غصن به اصلاحات گسترده در نیسان دست زد و البته تعداد زیادی از خطوط تولید را تطعیل و بخش زیادی از کارکنان نیسان را بی‌کار کرد.

در نهایت نیسان به سوددهی رسید و سوددهی نیسان، رنو را هم که در وضعیت نه‌چندان مناسبی در آن سال‌ها قرار داشت دوباره به اوج بر گرداند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.