ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مالک میلیاردر باشگاه لستر‌سیتی در حادثه سقوط هلی‌کوپتر کشته شد

مالک میلیاردر باشگاه لستر‌سیتی در حادثه سقوط هلی‌کوپتر کشته شدتیم لستر‌سیتی تایید کرد که مالک باشگاه در حادثه سقوط هلی‌کوپتر کشته شده است. ویچایی سرووادهاناپرادا، دو نفر از کارمندانش، خلبان و یک سرنشین دیگر در این حادثه کشته شده‌اند.

حادثه در ساعت هشت و نیم بعد از ظهر روز شنبه اتفاق افتاده است. شاهدان عینی می‌گویند هلی‌کوپتر تا از استادیوم تیم لستر به هوا بلند شد دچار حادثه‌ای شد که به سقوط و آتش گرفتنش منجر شد.

لستر شهری در میانه انگلستان است. تیم فوتبال این شهر ۱۳۴ سال قدمت دارد.مالک میلیاردر باشگاه لستر‌سیتی در حادثه سقوط هلی‌کوپتر کشته شد
هزاران دسته گل و شال‌گردن‌های تیم برای همدردی پشت در استادیوم گذاشته شده است.

سرنشین آخر این پرواز زنی به نام ایزابلا لکوویتز بوده که خلبان است و شریک زندگی خلبان این هلیکوپتر. خانم لکووییتز اهل لهستان است. سفارت لهستان در بریتانیا خانم لکوویتز را یکی از هجده زن موفق لهستان در بریتانیا خوانده است.

باشگاه لسترسیتی در بیانیه‌ای ضمن ابراز همدردی با بازماندگان قربانیان این حادثه، آقای سرووادهاناپرادا را مردی "مهربان" و "سخاوتمند" خوانده و رهبری او را ستوده است.

مدیریت آقای سرووادهاناپرادا در سال ۲۰۱۶ منجر به پیروزی لسترسیتی در لیگ برتر فوتبال بریتانیا شد. این نخستین قهرمانی تیم لسترسیتی بود.

در بیانیه باشگاه لسترسیتی آمده که آقای سرووادهاناپرادا، باشگاه را مانند یک خانواده اداره می‌کرد. باشگاه لسترسیتی همچنین از ابراز محبت جامعه فوتبال تشکر کرده از جمله روشن‌ شدن چراغ‌های آبی و سفید بر فراز استادیوم ومبلی است. این دو رنگ رنگ‌های باشگاه لسترسیتی هستند.

گروه تحقیقات ویژه، بررسی این حادثه هوایی را آغاز کرده‌اند. تا لحظه نگارش این خبر مشخص شده که هیچ فرد دیگری در این حادثه مجروح نشده است. هلی‌کوپتر یک ساعت بعد از تساوی تیم لسترسیتی در مقابل وست‌هم‌ یونایتد، در یک پارکینگ سقوط کرد.

آقای سرووادهاناپرادا، میلیاردری تایلندی بود که هنگام مرگ شصت سال سن داشت.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.