ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آقای خاص (ژوزه مورینیو) از منچستر یونایتد اخراج شد

آقای خاص (ژوزه مورینیو) از منچستر یونایتد اخراج شدژوزه مورینیو، سرمربی منچستر یونایتد پس از دو سال و نیم حضور در این باشگاه اخراج شد. منچستر یونایتد با این مربی ۵۵ ساله قهرمان جام حذفی فوتبال انگلیس و لیگ فوتبال اروپا شد.

منچستر یونایتد وضعیت خوبی در لیگ برتر فوتبال انگلیس ندارد و در حال حاضر با ۱۹ امتیاز اختلاف نسبت به صدر جدول در رتبه ششم قرار دارد. این تیم در آخرین بازی ۱-۳ به لیورپول باخت.

باشگاه با انتشار بیانیه‎‌ای اعلام کرد: "یک مربی موقت تا پایان فصل هدایت تیم را به عهده می‌گیرد تا این که باشگاه یک مربی تمام وقت را استخدام کند. باشگاه از ژوزه به دلیل کارهایی که در دوران حضورش انجام داد ممنون است و برای او در آینده آروزی موفقیت می‌کند."

منچستر یونایتد با هدایت مورینیو از هفده بازی ابتدای این فصل لیگ برتر ۲۶ امتیاز به دست آورده است که بدترین شروع این تیم در بالاترین سطح فوتبال انگلیس از فصل ۹۱-۱۹۹۰ است.

منچستر یونایتد ۱۱ امتیاز با تیم چهارم جدول (آخرین سهمیه لیگ قهرمانان فوتبال اروپا) فاصله دارد.

یکی از مشکلات ژوزه مورینیو در منچستر یونایتد اختلاف با پل پوگبا، گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه (۸۹ میلیون پوند) بود. او در شکست روز یکشنبه یونایتد مقابل لیورپول ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشست.

مورینیو همچنین با این اخراج یک "رکورد" دیگر خودش را حفظ کرد: او تا کنون نتوانسته چهار فصل متوالی کامل در یک باشگاه دوام بیاورد.

او فقط در چلسی چهار فصل حضور (غیر متوالی) را تجربه کرده است: ۱۷ دسامبر ۲۰۱۵ در دومین دوره حضورش در استمفورد بریج.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.