ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

ماجرای عجیب خفه شدن ژوزه مورینیو درون سبد لباس

ماجرای عجیب خفه شدن ژوزه مورینیو درون سبد لباسژوزه مورینیو، سرمربی پیشین منچستر یونایتد، حدود یک ماه پس از اخراج از این باشگاه، دست به افشاگری زده. او در مصاحبه‌ای گفته در منچستر از او هیچ‌وقت به اندازه لازم حمایت نشد. مورینیو از این گفته که چطور بازیکن‌های حال حاضر فوتبال جهان مثل ستاره‌های کنونی "من‌یو" حساس و نازپرورده هستند! "ژوزه" البته در این مصاحبه تعریف کرده که چطور سالها پیش مسئولان یوفا را با مخفی‌کاری فریب داد و توضیح داده که چگونه، با وجود محرومیت، خودش را مثل یک شبح دور از چشم همه به رختکن رسانده و از آن خارج شده.

مورینیو می‌گوید به دنبال اخراج از منچستر ‌یونایتد، سه پیشنهاد کاری داشته، اما همه آن‌ها را رد کرده. در عین حال می‌گوید انتقادهایی که از شیوه بازی "من‌یونایتد" در زمان مربیگری او می‌شد، درست نبود.

مورینیو در بخشی از مصاحبه‌اش با شبکه خبری "بین اسپورت" به اتفاقات عجیب بازی چلسی و بایرن مونیخ در سال ۲۰۰۵ اشاره کرد. آن مسابقه در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار می‌شد و این مربی پرتغالی به دلیل محرومیت، نمی‌توانست همراه تیمش باشد.

حالا او اعتراف می‌کند برای این که کنار بازیکنانش باشد، مجبور شده مسئولان برگزاری مسابقه را با پنهان‌کاری فریب دهد: "ساعت‌ها پیش از شروع مسابقه مخفیانه داخل ورزشگاه و بعد رختکن تیم شدم و همان‌جا ماندم تا بعد بازیکن‌ها برای مسابقه به آن‌جا برسند. اما مشکل بزرگ‌تر بعد از مسابقه بود که باید بدون این که مسئولان یوفا متوجه شوند، خارج می‌شدم. برای همین از مسئول تدارکات تیم خواستم من را در سبد لباس‌ها بگذارند و مخفیانه بیرون ببرند."

"اولش سبد را خیلی سفت و سخت نبستند و برای همین می‌توانستم نفس بکشم، اما وقتی که داشتند من را بیرون می‌بردند، متوجه شدند که مسئولان برگزاری مسابقه، دنبال من هستند و می‌خواهند هر طور شده اثری از من پیدا کنند. آن‌ها داشتند همه جا را حسابی می‌گشتند. برای همین کسانی که من را می‌بردند، در سبد را کاملاً بستند، طوری که اصلاً نمی‌توانستم نفس بکشم. وقتی که بالاخره در سبد باز شد، دیگر نزدیک بود خفه شوم."
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.