ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پورشه پانامرا 2021 جدید رونمایی شد

 پورشه پانامرا 2021 جدید رونمایی شدپورشه به طور رسمی از خودرو پانامرا 2021 با موتور توربو S جدید رونمایی کرد.

بعد از انتشار تیزری که رکورد شکنی خودرو پورشه پانامرا 2021 در مسیر نوربورگ‌رینگ را نشان می‌داد، حالا این خودرو به صورت رسمی رونمایی شد. مهم‌ترین تغییر در این خودرو نسبت به مدل قبلی بهره‌گیری آن از موتور توربو S بجای توربو معمولی است که به میزان قابل توجهی به قدرت آن افزوده است.

موتور دوقلو توربو 4 لیتری از نوع V8 پورشه پانامرا 2021 این توانایی را داد که 620 اسب بخار قدرت و 820 نیوتون گشتاور را در اختیار این خودرو قرار دهد که این یعنی مدل جدید پانامرا نسبت به مدل قبلی 70 اسب بخار قدرت و 50 نیوتن گشتاور بیشتری خواهد داشت. موتور جدید به پورشه پانامرا 2021 اجازه می‌دهد که صفر تا 100 کیلومتر را تنها در 2.9 ثانیه و به عبارتی، نیم ثانیه سریع‌تر از مدل قبلی پانامرا طی کند.

پورشه پانامرا در سه مدل استاندارد لیفتبک، مدل اسپورت تورسیمو و مدل LWB عرضه می‌شود که هر سه آن‌ها از موتور توربو S بهره خواهند برد و این توانایی را خواهند داشت تا به حداکثر سرعت 315 کیلومتر بر ساعت برسند. البته تنها فرق مدل استاندارد با دو مدل دیگر این است که این مدل‌ها به دلیل فاصله بیشتر دو محور، تست شتاب صفر تا 100 را یک صدم ثانیه طولانی‌تر و در 3 ثانیه به پایان خواهند رساند.

اضافه شدن توربو S اما تنها تغییری نیست که پورشه در سری پانامرا امسال در نظر گرفته است. این کمپانی از یک مدل هیبریدی تحت عنوان پورشه پانامرا 4S E-Hybrid نیز رونمایی کرده است که از یک موتور دوقلو توربو 2.9 لیتری از نوع V6 در کنار یک موتور الکتریکی با مجموع قدرت 552 اسب بخار و 750 نیوتن گشتاور بهره می‌برد. با روشن شدن حالت لانچ کنترل در این خودروی هیبریدی می‌تواند صفر تا صد را در 3.5 ثانیه طی کرده و به سرعت حداکثری 298 کیلومتر بر ساعت برسد که آن را از این حیث با پورشه پانامرا توربو کنونی برابر می‌کند. 4S E-Hybrid همچنین به یک باتری با ظرفیت 17.7 کیلوواتی مجهز است که به این خودرو اجازه می‌دهد با یک شارژ کامل مسافت 54 کیلومتری را پوشش دهد.

علاوه بر تغییرات زیر کاپوت، پورشه پانامرا 2021 از نظر ظاهری و طراحی نیز هرچند نامحسوس، اما دستخوش تغییراتی شده است. آشکارترین این تغییرات اتصال دو چراغ عقب به وسیله چراغ‌های LED است. در جلو خودرو، تمام مدل‌ها یک طراحی استاندارد اسپورت را شامل می‌شوند که در مدل‌های قبلی به عنوان یک آپشن ارائه می‌شد. البته این بدان معنا نیست که پورشه پانامرا 2021 آپشن‌های اضافی ارائه نمی‌کند؛ چراکه خریداران می‌توانند در ازای پرداخت مبلغی بیشتر، این خودرو را با برخی لوازم جانبی اضافه ساخته شده از فیبر کربن یا جنس‌های دیگر تحویل بگیرند.

پورشه همچنین در مدل جدید پانامرا از طراحی رینگ‌های 20 و 21 اینچی نیز استفاده کرده و ورودی هوای موتور توربو S این خودرو را نیز بزرگتر از مدل قبلی در نظر گرفته است. همچنین پورشه مدعی است که نوعی طراحی اگزوز اسپورت را در پانامرا 2021 بکار گرفته است که صدای تولیدی خودرو را بسیار به خودروهای مجهز به موتور V8 نزدیک می‌کند.

کابین پورشه پانامرا 2021

در داخل کابین نیز بزرگترین تغییر پورشه پانامرا 2021، فرمان جدید این خودرو است که از یک دسته تعویض دنده جدید نیز بهره‌مند شده است. بسته به مدل انتخابی، صندلی جلو خودرو می‌تواند به صورت الکتریکی در 8، 14 یا 18 مدل مختلف تنظیم شود. این درحالی است که در صورت انتخاب، یک سیستم پخش مجهز به 21 بلندگو Bang & Olufsen با قدرت 1455 وات و همچنین ساب ووفر 400 وات وظیفه پخش صدای سیستم صوتی را بر عهده خواهند گرفت.

درحال حاضر هنوز قیمت خودرو پورشه پانامرا 2021 به صورت رسمی اعلام نشده است، اما بدون شک پورشه قبل از آغاز ثبت سفارش این خودرو در اوایل سال 2021، قیمت مدل‌های مختلف آن را نیز اعلام خواهد کرد.
آلبوم عکس
2021 PORSCHE PANAMERA :
 پورشه پانامرا 2021 10#
 پورشه پانامرا 2021 9#
 پورشه پانامرا 2021 8#
 پورشه پانامرا 2021 7#
 پورشه پانامرا 2021 6#
 پورشه پانامرا 2021 5#
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.