ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

پژو پس از 27 سال غیبت، دوباره وارد بازار آمریکا می شود

پژو پس از 27 سال غیبت، دوباره وارد بازار آمریکا می شوددر آستانه یک ساله شدن خرید اُپل (OPEL) توسط گروه خودروسازی پژو-سیتروئن، مدیر گروه خودروسازی فرانسوی اعلام کرد از دانش و تجربه مهندسان اپل (OPEL) برای بازگشت به بازار آمریکا استفاده خواهد کرد.

پژو تا سال ۱۹۹۱ در بازار آمریکا حضور داشت. اما در برابر رقابت شدید خودروسازان ژاپنی و استقبال ضعیف خریداران از مدل ۴۰۵ تسلیم شد و صادرات به آمریکا را متوقف کرد.

این شرکت اسفند سال گذشته اپل را از شرکت آمریکایی جنرال موتورز خرید و کمی بعد با انتشار برنامه‌ای ده ساله اعلام کرد قصد دارد دوباره به آمریکا برگردد.

کارلوس تاوارش، مدیر پژو-سیتروئن در حاشیه نمایشگاه خودروی دیترویت گفت مهندسان و طراحان اپل پروژه‌ای را آغاز کرده‌اند تا با توجه به اطلاعاتشان از بازار آمریکا محصولات پژو-سیتروئن را با الزامات قانونی و سلیقه خریداران آمریکایی هماهنگ کنند.پژو پس از 27 سال غیبت، دوباره وارد بازار آمریکا می شود
به گفته مدیران پژو-سیتروئن بازگشت به آمریکا در سه مرحله انجام خواهد شد. این شرکت در مرحله اول پاییز امسال یک سرویس جا‌به‌جایی مسافر به نام "فری تو موو" (Free2Move) در آمریکا راه انداخته است که با ماشین‌های شرکت‌های دیگر کار می‌کند. در مرحله بعدی این سرویس از محصولات پژو-سیتروئن استفاده خواهد کرد و در نهایت ماشین‌های فرانسوی در دومین بازار خودروی جهان به خریداران عرضه خواهد شد.

هنوز معلوم نیست محصولات کدام شرکت از گروه پژو-سیتروئن قرار است به آمریکا فرستاده شود. اما شانس دی‌ اس، سازنده محصولات لوکس پژو-سیتروئن از بقیه بیشتر است.
معرفی کامل شرکت خودروسازی پژو فرانسه (Peugeot) + تاریخچه
معرفی کامل شرکت خودروسازی سیتروئن فرانسه (CITROEN)
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.