ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

وانت جدید پژو مدل 2020 رونمایی شد + آلبوم عکس

وانت جدید پژو مدل 2020 رونمایی شد + آلبوم عکسشرکت خودروسازی پژو فرانسه از جدیدترین وانت خود با نام لندترک رونمایی کرد که براساس پلتفرم مشترک با چانگان ساخته می‌شود و برای بازار آمریکای لاتین و کشورهای جنوب صحرای آفریقا عرضه خواهد شد.

لندترک به‌عنوان بخشی از همکاری بین پژو و خودروساز چینی چانگان تولید می‌شود. پژو لندترک مبتنی بر پلتفرم تازه توسعه یافته‌‌ای است که تقریبا حدود یک سال پیش مدلی با نام Changan Kaicheng F70 طبق همین پلتفرم رونمایی شد.
2020 Peugeot Landtrek
وانت پژو لندترک 2020 #17
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
پژو، لندترک را در نسخه‌های «Workhorse» و «Multipurpose» با طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی که هم حرفه‌ای‌ها و هم خانواده‌ها به آن دسترسی دارند، به فروش می‌رسانند. تمام این وانت‌ها دارای عرض ۱/۹۲ متر، طول ۵/۳۹ متر برای مدل تک‌کابین و ۵/۳۳ متر برای پیکربندی دوکابین هستند. این وانت فرانسوی ظرفیت حمل بار بیش از ۱/۲ تن و ظرفیت بکسل ۳ تن را دارد.

پژو لندترک در دو پیکربندی ۴x۲ و ۴x۴ موجود است و از پیشرانه بنزینی ۲/۴ لیتری بهره می‌برد که ۲۱۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور از طریق جعبه‌دنده دستی ۶ سرعته Getrag یا جعبه‌دنده خودکار ۶ سرعته پانچ (Punch) به چرخ‌های خروجی ارسال می‌کند. جعبه‌دنده دوم امکان انتخاب بین سه حالت مختلف شامل اکو، اسپرت و ترتیبی را فراهم می‌کند. همچنین پیشرانه‌ی دیزل ۱/۹ لیتری با ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور منحصراً به جعبه‌دنده دستی یادشده وصل شده و در هر دو حالت ۴x۲ و ۴x۴ موجود است.
2020 Peugeot Landtrek
وانت پژو لندترک 2020 #11
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
وزن پژو لندترک مدل دوکابین با سیستم محرک عقب بدون درنظرگرفتن پیشرانه به ۱،۹۵۰ کیلوگرم می‌رسد. مدل دوکابین ۴x۴ با جعبه‌دنده دستی، ۲،۰۳۰ کیلوگرم وزن دارد، درحالی‌که مدل دوکابین ۴x۴ با جعبه‌دنده خودکار به‌عنوان سنگین‌ترین مدل، دارای وزن ۲،۰۶۰ کیلوگرم است.

سریع‌ترین نسخه این وانت یعنی مدل بنزینی ۴x۴ با گیربكس خودکار می‌تواند حداكثر در مدت زمان ۱۱/۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ كیلومتربرساعت برسد و بیشینه سرعت آن نیز به ۱۷۷ کیلومتربرساعت محدود می‌شود.

پژو لندترک با مجموعه‌ای از سیستم‌های مختلف از جمله کنترل خودکار آب‌وهوای دو منطقه‌ای، چراغ‌های جلو و عقب LED و کنترل نوسانات تریلر به فروش می‌رسد. حداکثر چهار دوربین در دسترس خواهد بود که از جمله شامل دوربین آف‌رود ساخته‌شده در قسمت آینه عقب در سمت سرنشین می‌شود. لندترک از سیستم‌های ایمنی شامل کنترل پایین آمدن از شیب، ۶ کیسه هوا، ESP و هشدار خروج از خط بهره می‌برد.

گفته می شود، پژو قصد ندارد لندترک را در بازار اروپا به فروش برساند.
آلبوم عکس
2020 PEUGEOT LANDTREK :
وانت پژو لندترک مدل ۲۰۲۱
وانت پژو لندترک 2020 #18
وانت پژو لندترک 2020 #17
وانت پژو لندترک 2020 #16
وانت پژو لندترک 2020 #15
وانت پژو لندترک 2020 #14
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.