ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مدیر ارشد شرکت فورد، نماینده آمریکا در امور کره شمالی شد

مدیر ارشد شرکت فورد، نماینده آمریکا در امور کره شمالی شدمایک پومپئو، وزیر خارجه آمریکا، استیون بایگان، از مدیران ارشد شرکت خودروسازی فورد آمریکا را به عنوان نماینده ویژه این کشور در امور کره شمالی معرفی کرده است.

وزیر خارجه آمریکا گفت که آقای بایگان "سیاست ایالات متحده در مورد کره شمالی را اداره خواهد کرد و هدایت فعالیت‌های ما برای دستیابی به هدف رئیس جمهوری شامل غیراتمی کردن کامل و قابل راستی‌آزمایی کره شمالی را که مورد موافقت صدر کیم جون-اون قرار گرفته برعهده خواهد داشت."

اسیتون بایگان ٥٥ سال دارد و با انتصاب به سمت جدید، از مقام خود به عنوان معاون مدیرعامل شرکت خودروسازی فورد در امور ارتباط بین‌المللی با دولت‌ها کناره‌گیری کرده است. او پیش از این هم در سمت‌های دولتی خدمت کرده و در زمان ریاست جمهوری جورج دابلیو بوش دبیر اجرایی شورای امنیت ملی بود. او سمت مشاور امور بین‌الملل شماری از سیاستمداران آمریکایی را نیز برعهده داشته است.

زمانی از آقای بایگان به عنوان نامزد سمت مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری، نام برده می‌شد اما این سمت به جان بولتون سپرده شد. نماینده ویژه آمریکا در امور کره شمالی در زمینه امور مربوط به روسیه تحصیل و در سمت‌های مختلف مرتبط با آن کشور فعالیت کرده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.