ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

هـــمه چیز درباره نیسان پاترول 2018 / از امکانات تا آلبوم عکس پاترول جدید + قیمت

هـــمه چیز درباره نیسان پاترول 2018 / از امکانات تا آلبوم عکس پاترول جدید + قیمتشرکت نیسان، نسل ششم خودروی محبوب پاترول را با کد Y62 از شهر ابوظبی در سال 2010 به بازار عرضه کرد. این نسل از نیسان پاترول ها که توسط Taiji Toyota در سال 2007 طراحی شد علاوه برژاپن در کشورهای مالزی، نیجریه و روسیه نیز مونتاژ می شود. در ادامه نگاهی می اندازیم به برخی امکانات این خودروی زیبا و محبوب، همچنین در این صفحه می توانید آلبوم عکس پاترول جدید را نیز مشاهده نمایید :

نیسان پاترول مدل 2018 قابلیت تکنولوژی آینه دید پشت دیجیتال را دارد. این سیستم که آینه دید پشت هوشمند (I-RVM) نامیده می شود به راننده اجازه می دهد تا فراتر از صندلی های ردیف دوم و سوم، محیط اطراف را ببیند که همین امر به بهبود دید راننده کمک می کند.

این سیستم دارای یک مانیتور LCD است که در آینه دید پشت تعبیه شده که خود نیز به دوربین دید پشت متصل است تا دیدی بدون محدودیت ایجاد کند.

این تکنولوژی قابلیت خاموش یا روشن شدن با یک دکمه در زیر آینه را دارد.
Rebecca Williams، مدیر کل برند و ارتباطات نیسان در استرالیا اظهار داشت: "ایمنی یکی از فاکتورهای اصلی در هنگام خرید است و نیسان نیز در این زمینه پیشرفت کرده است."

وی افزود: "کاری که آینه دید پشت هوشمند انجام می دهد، پیش برد این هوشیاری به سطحی جدید است. اگر ردیف دوم صندلی ها پر از سرنشین باشد یا حتی خودرو تا سقف پر شده باشد، راننده همچنان می تواند دیدی عالی از پشت خودرو داشته باشد. بی شک این امر موجب آرامش خاطر راننده می شود. آینه دید پشت هوشمند به صورت استاندارد در نسخه ممتاز پاترول Ti-L ارائه می شود که 88990 دلار قیمت دارد و از تکنولوژی های کمک راننده ای همچون کمک نقاط کور، هشدار برخورد از جلوی هوشمند، هشدار تغییر مسیر، و کمک مسیر به همراه سیستم دوربین 360 درجه بهره می برد. از دیگر ویژگی ها در این نسخه ممتاز می توان به کروز کنترل انطباقی و کمک پارک هوشمند اشاره کرد.
آلبوم عکس
NISSAN PATROL SIXTH GENERATION 2010 2018 PHOTO GALLERY :
Nissan Patrol 2010 در قطر
Nissan Patrol 2012 White in Qatar
Nissan Patrol ALDHFRA EDITION 2019
Nissan Patrol NISMO VVEL DIG in Dubai
نیسان پاترول مشکی مدل 2018 در دبی امارات
Nissan Patrol Platinum 2016 se 320 v8
ادامه
تغییرات طراحی در طیف به روز شده این خودرو شامل سپر جلوی اصلاح شده و جلوپنجره نوین، قاب چراغ های مه شکن جدید و رینگ های آلیاژی 18 اینچی بازطراحی شده است. در کابین این خودرو سیستم سرگرمی 8 اینچی بصری تر، دو پورت یو اس بی مازاد در پشت کنسول وسط برای صندلی ردیف دوم تعبیه شده در حالی که نسخه ممتاز Ti-L آن دارای سیستم سرگرمی عقب دو نمایشگر بزرگ 8 اینچی است.

تمام نسخه های این خودرو به موتور آشنای 5.6 لیتری V8 با قدرت 298 کیلووات و گشتاور 560 نیوتون متر مجهز می شوند که نیروی آن از طریق گیربکس اتوماتیک هفت سرعته به هر چهار چرخ منتقل می شود.
قیمت پایه نیسان پاترول 2018 در امارات 194,250 درهم یا 52,885 دلار /3,543,295,000 تومان (قیمت تبدیل شده) می باشد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.