ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نیسان از تولید شاسی‌بلند اکس-تریل در انگلیس منصرف شد

نیسان از تولید شاسی‌بلند اکس-تریل در انگلیس منصرف شدشرکت خودروسازی نیسان اعلام کرد برخلاف قرار قبلی، شاسی‌بلند اکس-تریل خود را در کارخانه‌اش در انگلستان تولید نخواهد کرد. نیسان در سال ۲۰۱۶ اعلام کرده بود با اطمینانی که دولت بریتانیا درباره روند خروج کشور از اتحادیه اروپا به این کارخانه داده، مدل اکس‌-تریل را در بریتانیا تولید می‌کند.

این شرکت اما حالا می‌گوید شرایط نسبت به زمانی که این تعهد را داده بود تغییر کرده و به همین دلیل تصمیم گرفته تولید اکس-تریل را به ژاپن منتقل کند.

نیسان از سال ۱۹۸۶ محصولاتش را در کارخانه‌اش در ساندرلند در انگلستان تولید می‌کند. ساندرلند بزرگترین کارخانه خودروسازی در بریتانیا است و هفت هزار کارگر دارد. پنج مدل نیسان از جمله نیسان قشقایی در ساندرلند تولید می‌شود و هشتاد درصد محصولات این کارخانه به خارج از بریتانیا صادر می‌شود.

نیسان در اطلاعیه خود اعلام کرده سردرگمی درباره چگونگی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا یا برگزیت برنامه‌ریزی برای آینده را مشکل کرده است.

علاوه بر برگزیت، از رونق افتادن ماشین‌های دیزل دلیل عمده دیگر نیسان برای این تصمیم است.

با توجه به استانداردهای تازه مبارزه با آلودگی هوا، تعرفه بسیاری از ماشین‌های دیزل افزایش یافته و باعث شد فروش این نوع ماشین‌ها در بریتانیا در سال ۲۰۱۸ سی درصد کاهش یابد.

دولت بریتانیا اعلام کرده این تصمیم ضربه‌ای به صنعت خودروی کشور است اما باعث بیکاری کارگران نخواهد شد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.