ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آلبوم عکس، قیمت روز و مشخصات فنی نیسان تیانا مدل 2020

آلبوم عکس، قیمت روز و مشخصات فنی نیسان تیانا مدل 2020نیسان تیانا (Nissan Teana) یا نیسان تینا خودرویی سدان لاکچری سایز متوسط (mid-size luxury sedan) می باشد که از 2003 وارد بازار جهانی شده است.

مدل ۲۰۲۰ نیسان تیانا (Teana) جذاب‌تر از همیشه بازگشته است. محصول جدید نیسان با طراحی زیبا و تجهیزات مدرن، در حال حاضر خودرویی ارزشمند به نظر می‌رسد. علاوه بر تغییرات مهم فضای داخلی و طراحی بدنه، متخصص‌های نیسان در بخش قوای فنی و پیشرانه هم بهتر عمل کرده اند.

بازطراحی نیسان تیانا ۲۰۲۰

در مدل جدید نیسان تیانا، خطوط بدنه صاف‌تر شده‌اند و چروک‌های کمتری در بیرون کابین جادارش به‌ کار رفته است. برخلاف مدل‌های گذشته که ناهماهنگی طراحی در بخش‌های مختلف بدنه وجود داشت، در مدل ۲۰۲۰ تیانا درکنار افزایش ابعاد پخته تر نشان می دهد. کارشناس‌های نیسان در بخش طراحی با رویکرد ماجراجویانه به تیانا نگاه کرده‌اند؛ به طوری که در کابین فضای کافی برای گردش و ماجراجویی وجود دارد. اما طراحی صندلی‌ها هنوز هم مناسب نیست؛ راننده به خوبی در صندلی جای می گیرد اما تسلط کافی به کنترل خودرو نخواهد داشت.

به‌طور کلی طراحی و پیکربندی فضای داخلی مناسب است و گویا سیستم سرگرمی و اطلاعات به صورت سفارشی در خودرو جای گرفته است، چرا که بیشتر از نمایش موج رادیو مسئولیت دارد. استفاده از چنین سیستمی برای اولین بار در مدل‌های مختلف نیسان تیانا استفاده می‌شود. صندلی‌ها هم این بار به تنظیم برقی و گرم‌کن مجهز هستند. تغییرات ایجاد شده در بخش تجهیزات مثل سیستم ConnectSm و نورپردازی کابین هم ادامه پیدا می‌کند.

پیشرانه‌ی نیسان تیانا ۲۰۲۰

تیانا مدل ۲۰۲۰ در نسخه پایه از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری با قدرت حدود ۱۸۰ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می کند. در مدل‌های قدرتمندتر، پیشرانه‌ی ۶ سیلندر V شکل ۴.۵ لیتری با قدرت۲۷۰ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر درنظر گرفته شده است. مدل ۴ سیلندر با جعبه دنده‌ی اتوماتیک CVT همراه می‌شود.

زمان و قیمت عرضه نیسان تیانا ۲۰۲۰

باتوجه به تغییرات قابل توجه در مدل جدید تیانا، انتظار افزایش قیمت می‌رود اما طبق گزارش‌های غیررسمی، تیانا ۲۰۲۰ در مقایسه با مدل‌های قبل قیمت کمتری خواهد داشت. جزئیات قیمت و فروش این مدل ژاپنی در اوایل تابستان سال جاری اعلام خواهد شد.
آلبوم عکس
NISSAN TEANA 2020 GALLERY :
عکس نیسان تیانا مدل 2020 #6
عکس نیسان تیانا مدل 2020 #5
عکس نیسان تیانا مدل 2020 #4
عکس نیسان تیانا مدل 2020 #4
عکس نیسان تیانا مدل 2020 #3
عکس نیسان تیانا مدل 2020 #2
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.