ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

وانت جدید مدل 2021 نیسان رونمایی شد + قیمت و تصاویر

وانت جدید مدل 2021 نیسان رونمایی شد + قیمت و تصاویروانت سایز متوسط شرکت ژاپنی نیسان ناوارا مدل 2021 رونمایی شد. مدل جدید ناوارا نسخه‌هایی ویژه‌ی رانندگی خارج جاده و تجهیزات آفرود دارد.

وانت ناوارا برای بازار آسیا، استرالیا، آمریکای‌لاتین و اروپا می باشد و همچنین در آمریکا و کانادا با نام فرانتیر عرضه خواهد شد.
2021 Nissan Navara
تصاویر وانت نیسان ناوارا مدل 2021
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
مهم‌ترین ویژگی نیسان برای ناوارا ۲۰۲۱ ارائه‌ی مدل PRO-4X خواهد بود که امکانات متنوعی برای رانندگی در خارج جاده دارد. همچنین، سیستم تعلیق خودرو در تمامی مدل‌ها بهینه‌سازی‌هایی دارد تا تحمل وزن فضای بار را افزایش دهد. درپوش عقب و سپر انتهایی با جاپا (رکاب) نیز برای ورود‌و‌خروج راحت‌تر به قسمت بار تغییر کرده است.
2021 Nissan Navara
وانت نیسان ناوارا مدل 2021 4#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
نیسان می گوید فرمان‌‌پذیری ناوارا ۲۰۲۱ در سرعت‌های کم بهتر از مدل‌های قبل خواهد بود. امکانات ایمنی شامل هشدار تصادف و ترمز خودکار و حسگر باران نیز به این خودرو اضافه شده است. چهار دوربین در پیرامون ناوارا نصب می‌شود تا دید ۳۶۰ درجه فراهم کند. دوربین ویژه برای دید جلو و کمک به رانندگی در مسیرهای سخت نیز در فهرست آپشن‌های انتخابی برای تجهیزات آفرود وجود دارد.

در فضای داخلی ناوارا ۲۰۲۱، تغییر چندانی درمقایسه‌با مدل‌های قبلی دیده نمی‌شود و همچنان طرح قدیمی نیسان با داشبورد پلاستیک فشرده و دکمه‌های متعدد ارائه خواهد شد. نمایشگر لمسی ۸ اینچ و پنل دیجیتال ۷ اینچ پشت فرمان امکانات سفارشی این خودرو هستند. صندلی‌های جدید نیز همراه‌با بهبود عایق‌کاری کابین، راحتی سرنشینان را افزایش خواهند داد.

در بسیاری کشورها، ناوارا مجهز به پیشرانه‌ی ۲/۳ لیتری توربودیزل با قدرت ۱۶۳ اسب‌بخار و گشتاور ۴۲۵ نیوتن‌متر است. این پیکاپ ۱۲/۵ ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت می‌رسد و میانگین مصرف سوختش ۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارد. نیسان ناوارا با پیشرانه‌ی بنزینی ۲/۵ لیتر تنفس‌طبیعی نیز در بعضی مناطق جهان فروخته می‌شود. این مدل ۱۵۲ اسب‌بخار قدرت و ۲۳۲ نیوتن‌متر گشتاور دارد.

نیسان ناوارا هم‌زمان در مکزیک، اسپانیا، آرژانتین و چین تولید می‌شود و قیمت حدودی‌اش ۲۶ هزار دلار /1,742,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) است و با امکانات کامل سری PRO-4X تقریبا ۴۰ هزار دلار /2,680,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) قیمت خواهد داشت.
منبع : motor1.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.