ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

با ویژگی‌های ایمنی نیسان لیف 2018 آشنا شوید!

با ویژگی‌های ایمنی نیسان لیف 2018 آشنا شوید!خودروی نیسان لیف، ۵ ستاره کیفیت از برنامه ارزیابی خودروهای جدید در ژاپن (JNCAP) را از آن خود کرد. نیسان لیف با تکنولوژی خودران و آلایندگی زیست محیطی صفر، موفق به کسب امتیاز ۹۴٫۸ از ۱۰۰ در تست تصادفات شد. این برنامه ارزیابی توسط وزارت زیرساخت، حمل و نقل و توریست ژاپن و آژانس ملی ایمنی خودرو اجرا می گردد.

این خودروی تمام هوشمند و الکتریکی نیسان با تکنولوژی های پیشرفته در ۶۰ بازار جهانی عرضه می گردد.

از ویژگی های ایمنی خودروی نیسان لیف که منجر که موفقیت این خودرو در کسب ۵ ستاره ایمنی گردیده است، می توان به ساختار مستحکم بدنه، ۶ کیسه هوا، صندلی ها، کمربند ایمنی با قابلیت پیشگیرنده و محدود کردن بار اشاره نمود.

خودروی نیسان لیف همچنین تست حمایت از سرنشینان در برابر شک الکتریکی در این ارزیابی را گذراند. در این تست، خودروهای الکتریکی به منظور حمایت از سرنشینان خود در برابر شک های الکتریکی وارده در زمان تصادفات مورد آزمایش قرار می گیرند. خودروی نیسان لیف با وجود یک محفظه مراقبت از باتری، ساختار مستحکم بدنه و سپر جهت محافظت از سرنشینان از بخش های ولتاژ بالا و قطعات درگیر در آن، بخوبی در این تست ارزیابی گردید.

خودروی نیسان لیف برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ به بازار معرفی شد و عناوین مختلفی از جمله عنوان پرفروش ترین خودروی الکتریکی دنیا را کسب کرد. نسخه های بروز شده این خودرو در سال های بعد با تکنولوژی های پیشرفته تر و سطح ایمنی بالاتر به بازار عرضه شد.

نیسان در زمینه ارائه تکنولوژی های به روز و مطابق با نیاز بازارهای گوناگون، همچون گذشته پیشتاز بوده و در سال های آتی مقتدرانه با عرضه تکنولوژی های بسیار پیشرفته تر، زمینه ساز پیشرف های بشر در حوزه خودرو خواهد بود.
منبع : نیسان یوکوهاما-ژاپن
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.