ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تاریخچه موتورهای آمریکایی هارلی دیویدسون + آلبوم عکس زیباترین موتورهای هارلی دیویدسون

تاریخچه موتورهای آمریکایی هارلی دیویدسون + آلبوم عکس زیباترین موتورهای هارلی دیویدسونهارلی-دیویدسن (Harley-Davidson) نام تجاری نوعی موتورسیکلت است که در کشور آمریکا تولید می‌شود. این شرکت در سال 1903 در شهر میلواکی (بزرگ‌ترین شهر ایالت ویسکانسین) تاسیس شد. سود خالص این شرکت در سال 2017 میلادی، 522 میلیون دلار /34,974,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) اعلام شد و مجموع دارایی های این برند آمریکایی نیز تا سال 2017 به 9/973 میلیارد دلار رسید!

مؤسسان شرکت هارلی دیویدسون ویلیام اس. هارلی، ویلیام دیویدسون، والتر دیویدسون و آرتور دیویدسون بودند.
 Harley Davidson most beautiful bike Photos Pictures Wallpapers
آلبوم عکس زیباترین موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون #36
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
در آغاز قرن بیستم، تولیدکننده‌های موتور سیکلت به حال خود رها شده بودند و با گذر زمان، تعداد زیادی از آنها ورشکست شدند. تنها یک کمپانی بود که توانست زنده بماند؛ هارلی دیویدسون! موتور سیکلت هارلی دیویدسون قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین موتورسیکلت آمریکایی است. هارلی در طول ۱۱۶ سال تولید، موتورهای ماندگار بسیاری ساخته است. با اینکه این کمپانی همیشه تلاش می‌کند سلیقه‌ها و بازارهای جدید را کشف کند، اما در تمام این سال‌ها هارلی همیشه هارلی باقی مانده و هویت خود را حفظ کرده است.
 Harley Davidson most beautiful bike Photos Pictures Wallpapers
آلبوم عکس زیباترین موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون #27
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
موتور سیکلت هارلی دیویدسون فراز و نشیب‌‌های بسیاری را پشت سر گذاشت؛ از رکود اقتصادی گرفته تا جنگ جهانی اول و دوم و حضور رقبای سرسخت ژاپنی و انگلیسی. این پسر گردن‌کلفت از تمام مصائب جان سالم به در برد و تا بالای قله گاز داد و آن بالا ایستاد.

نخستین موتور سیکلت هارلی دیویدسون، یک دوچرخه معمولی بود که به یک موتور کوچک وصل و با استفاده از قطعات چوبی ساخته شده بود. این موتورسیکلت نحیف حتی از یک دوچرخه هم کوچک‌تر بود و موتور ضعیفی نیز داشت و تا دو سال رونمایی نشد. بالاخره نسخه اصلی با کمی تغییرات در سال ۱۹۰۵ به نمایش عمومی درآمد. کم‌کم موتورسیکلت هارلی پیشرفت کرد و سفارشات آنها زیادتر شد. این ۴ نفر می‌دانستند که به زودی این اتاقک چوبی دیگر جوابگوی نیاز آنها نخواهد بود. در سال ۱۹۰۶ یک کارخانه جدید در میلواکی ساخته شد و تیم هارلی دیویدسون تعدادی کارمند برای خودش استخدام کرد. خود این ۴ نفر هم مسئولیت‌هایشان را مشخص کردند:

ویلیام هارلی: مهندس ارشد و خزانه‌دار
آرتور دیویدسون: معاون و مدیر فروش عمومی
ویلیام دیویدسون: مدیر تولید
والتر دیویدسون: نماینده شرکت
این رفقای قدیمی تا آخر عمرشان در کمپانی هارلی دیویدسون باقی ماندند و کار کردند و از دنیایی که با هم ساخته بودند، لذت بردند.
 Harley Davidson most beautiful bike Photos Pictures Wallpapers
آلبوم عکس زیباترین موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون #25
more info برای نمایش کامل تصویر کلیک نمایید ...
هارلی سنگین است و بسیاری از آدم‌ها را به اشتباه می‌اندازد. خیلی‌ها فکر می‌کنند که برای راندن هارلی دیویدسون باید سنگین وزن و قدرتمند باشند. درست است که فرمان هارلی زیاد دور نمی‌گیرد و لاسیتک‌های آن بزرگ است، اما به این معنی نیست که موتورسوار باید حتما درشت‌اندام باشد. هارلی به دلیل مرکز ثقل پایین، ثبات مناسبی روی جاده دارد. شما برای راندن موتور هارلی فقط باید قلق آن را یاد بگیرید و بعد از چند بار تمرین می‌توانید با تنظیم گاز و حرکات بدن آن را کنترل کنید.

زمانی که برای اولین بار صدای موتور هارلی دیویدسون را می‌شوید، فکر می‌کنید که این موتورسیکلت مشکلی دارد و دارد خاموش می‌شود. اما اینطور نیست! در سیستم موتورهای اولیه هارلی دلکویی وجود نداشت تا زمان جرقه زدن را تنظیم کند. به همین دلیل هر دو شمع با هم و بدون در نظر گرفتن زمان مناسب، جرقه می‌زدند و این صدای قشنگ با انفجار مقداری از سوخت باقی‌مانده در حین خروج از موتور منفجر تولید می‌شد. صدای موتور سیکلت هارلی دیویدسون کپی‌رایت دارد و هیچ کمپانی دیگری نمی‌تواند آن را تقلید کند.
هارلی دیویدسون با دوباره طراحی کردن دوچرخه‌های گردشگری، دوباره به دوران خلاق خود بازگشته است. این کمپانی تعدادی از دوچرخه‌های قدیمی و محبوب خود را بازسازی و تولید کرده است تا تعداد بیشتری دوچرخه برای مشتریانش در خط تولید داشته باشد. خط تولید هارلی در سال ۲۰۱۹ حتی شامل موتور الکتریکی هارلی دیویدسون هم می‌شود.
این موتورهای الکتریکی همان صدای مخصوص هارلی را خواهند داشت و حس سواری با آنها متفاوت از قبل نیست.

مدیرعامل این کمپانی گفته است که این موتور سیکلت برقی قطعا توجه علاقه‌مندان به موتورسیکلت‌های سنگین را به خود جلب خواهد کرد. هارلی قرار است این موتور سیکلت را با سه رنگ مشکی براق، زرد مات و نارنجی به بازار آمریکا عرضه کند.
0857036f6d48aa25122019 هارلی در ایران؛ پلیس به دنبال پسرِ بد!

در دوران قبل از انقلاب هارلی دیویدسون در ایران نماینگی رسمی داشت و یکی از مهم‌ترین موتورسیکلت‌های سازمانی و اداری و اسکورت سیاست‌مداران در ایران بود. این موتورسیکلت به طور گسترده مورد استفاده پلیس قرار می‌گرفت و بیشتر هارلی دیویدسون‌های موجود در ایران، موتورسیکلت‌های پلیس بودند که به سفارش نیروهای نظامی وارد کشور شده بودند. این موتورسیکلت‌ها کیفیت بهتری نسبت به مدل‌های معمولی داشتند و در ساخت آنها از مواد بهتری استفاده شده بود.

این موتورسیکلت‌ها تا اواخر دهه ۱۳۶۰ در اختیار پلیس بود و در انبارها قطعات یدکی بسیاری از هارلی‌ها موجود بود. با گذشت سال‌ها این گنجینه‌های با ارزش توسط ارگان‌ها به مزایده گذاشته شد و صدها دستگاه از آنها از کشور خارج شدند.
آلبوم عکس
HARLEY DAVIDSON MOST BEAUTIFUL BIKE PHOTOS PICTURES WALLPAPERS :
آلبوم عکس زیباترین موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون #36
آلبوم عکس زیباترین موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون #35
آلبوم عکس زیباترین موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون #34
آلبوم عکس زیباترین موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون #33
آلبوم عکس زیباترین موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون #32
آلبوم عکس زیباترین موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون #31
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.