ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مرگ فجیع دو زن توریست در مراکش

مرگ فجیع دو زن توریست در مراکش به گفته وزارت کشور مراکش، جسد دو زن توریست اهل کشورهای اسکاندیناوی در حالیکه گردنشان بریده شده بود در کوه‌های اطلس مراکش پیدا شد. بر اساس این گزارش جسد این دو زن در نزدیکی روستای املیل در مناطق مرتفع رشته کوه‌های اطلس پیدا شد.

به گفته مقامات مراکش، شخصی به ظن ارتکاب این قتل در شهر مراکش، از شهرهای بزرگ کشور مراکش بازداشت شده است.

دفتر مرکزی تحقیقات قضایی در یک بیانیه اعلام کرد که "در حال تحقیق درباره انگیزه این مرد در انجام این جنایت است و همچنین تحقیقات برای بازداشت سایر افرادی که مظنون به همکاری در این جنایت هستند، ادامه دارد."مرگ فجیع دو زن توریست در مراکش
بر اساس گزارش‌ها این دو زن در یک چادر به سر می‌بردند و جسد آنها پریروز (دوشنبه ۱۷ دسامبر، ۲۶ آذر ماه) داخل همین چادر در ده کیلومتری روستای املیل و در دامنه کوه توپقال، بلندترین قله مراکش پیدا شد.

نام این زنان Louisa Vesterager Jespersen و مارین یولاند، ۲۸ ساله اهل نروژ اعلام شده است.

مادر مارین به شبکه تلویزیونی دولتی نروژ گفت که این دو با هم در دانشگاه جنوب شرق نروژ تحصیل می‌کردند و برای تعطیلات کریسمس از حدود یک هفته پیش با کوله پشتی‌های خود به سفر پیاده رفته بودند.

او گفت که این دو قبل از سفر همه اقدامات ایمنی لازم را انجام داده بودند. او در شبکه های اجتماعی عکسی از دختر خود منتشر کرده و در یک جمله ساده نوشته: "مارین ما"
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.