ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

گوگل پیکسل فولد چه ویژگی‌هایی دارد؟ (قیمت پیکسل فولد به تومان)

گوگل پیکسل فولد چه ویژگی‌هایی دارد؟ (قیمت پیکسل فولد به تومان)اولین گوشی تاشوی گوگل به نام پیکسل فولد، رسماً رونمایی شد. این اسمارتفون را نمی‌توانیم تحولی در طراحی گوشی‌های هوشمند بنامیم، چرا که این گوشی مانند سری گلکسی زِد فولد سامسونگ است. این محصول تقریبا گران، با قیمت هزار و ۷۹۹ دلار /120,533,000 تومان (قیمت تبدیل شده) از ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

گوشی تاشو گوگل چه ویژگی‌هایی دارد؟

پیکسل فولد دارای نمایشگر خارجی ۵.۸ اینچی و نمایشگر ۷.۶ اینچی در حالت بازشده است.
Pixel Fold
این گوشی از سی پی یو جی‌دو گوگل بهره می‌برد که در پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو نیز استفاده شده است. در گوشی تاشو گوگل از ۱۲ گیگابایت رم به همراه حافظۀ داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت بهره گرفته شده است.

گوگل در این محصول از باتری چهار هزار و ۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده که بنا به ادعای این شرکت بیش‌ از ۲۴ ساعت شارژدهی دارد. پیکسل فولد دارای پنج دوربین است. در پشت پیکسل فولد سه دوربین جای گرفته است. دوربین اصلی این تلفن همراه ۴۸ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال است و دوربین الترا واید آن ۱۰.۸ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو آن ۱۰.۸ مگاپیکسلی با قدرت زوم پنج برابری است.

این محصول دو دوربین سلفی هم دارد که یکی هشت و دیگری ۹.۵ مگاپیکسلی است. ضعف بزرگ این محصول هم نداشتن قلم است.

در کنار این گوشی، گوگل تلفن همراه میان‌ردۀ پیکسل 7A را معرفی کرد. این محصول دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اولتراواید است.

دوربین سلفی هم در این محصول ۱۳ مگاپیکسلی است. در این گوشی میان‌ردۀ پیکسل از پردازندۀ جی‌دو با هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ بهره گرفته شده است.

قیمت این محصول که صفحه نمایشگر آن ۶.۱ اینچی است، ۵۰۰ دلار اعلام شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.