ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مرسدس-بنز از سیستم ایمنی جدید محصولاتش رونمایی کرد / از کمربند تا سیستم ترمز هوشمند

مرسدس-بنز از سیستم ایمنی جدید محصولاتش رونمایی کرد / از کمربند تا سیستم ترمز هوشمندمرسدس-بنز مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی را که در آینده در محصولات این شرکت به کار گرفته خواهد شد، در جدیدترین خودروی آزمایشی خود نمایش داد.

این ماشین براساس نسل جدید مرسدس-بنز GLE ساخته شده است و مرسدس-بنز قرار است آن را پاییز آینده در نمایشگاه خودروی فرانکفورت به طور رسمی رونمایی کند.

علاوه بر ایربگ‌، کمربند ایمنی و صندلی‌ کودک جدید که هنگام تصادف محافظت بیشتری از سرنشینان می‌کند، ماشین به مجموعه‌ای از سیستم‌های هشداردهنده مجهز شده که با عابران پیاده و ماشین‌های دیگر در جاده ارتباط برقرار می‌کند و به آنها درباره وضعیت جاده هشدار می‌دهد. مرسدس-بنز از سیستم ایمنی جدید محصولاتش رونمایی کرد / از کمربند تا سیستم ترمز هوشمند
ماشین هنگام حرکت هم با نمایش پیام‌هایی روی جلوپنجره و شیشه عقب با رانندگان، عابران پیاده و دوچرخه‌سواران ارتباط برقرار می‌کند. هنگام خطر یک ربات از ماشین جدا می‌شود تا به ماشین‌های عقب‌تر در جاده هشدار دهد.

سیستم ترمز هوشمند این خودروی آزمایشی هم با کمک رادار محدوده‌ای وسیع‌تر از دید راننده را رصد می‌کند و در صورتی که خطری احساس کند، بعد از آگاه کردن راننده به طور خودکار سرعت ماشین را کم کرده یا از حرکت خودداری می‌کند.

از جمله سیستم‌های دیگر هشدار به راننده، کمربند ایمنی است که با محکم‌شدن به راننده اخطار می‌دهد که با سرعت زیاد وارد پیچ شده است.

کمربند ایمنی همچنین به گرم‌کن مجهز شده و مرسدس-بنز می‌گوید از این طریق سرنشینان عقب بیشتر تشویق می‌شوند تا از آن استفاده کنند.

مرسدس-بنز می‌گوید بسیاری از فن‌آوری‌هایی که در این ماشین نمایش داده شده در آینده نزدیک در محصولات بنز استفاده خواهد شد اما تعدادی از آنها با نگاه به آینده دور ساخته شده است.
مرسدس-بنز از سیستم ایمنی جدید محصولاتش رونمایی کرد / از کمربند تا سیستم ترمز هوشمندمرسدس-بنز از سیستم ایمنی جدید محصولاتش رونمایی کرد / از کمربند تا سیستم ترمز هوشمندمرسدس-بنز از سیستم ایمنی جدید محصولاتش رونمایی کرد / از کمربند تا سیستم ترمز هوشمندمرسدس-بنز از سیستم ایمنی جدید محصولاتش رونمایی کرد / از کمربند تا سیستم ترمز هوشمندمرسدس-بنز از سیستم ایمنی جدید محصولاتش رونمایی کرد / از کمربند تا سیستم ترمز هوشمند
منبع : motor1.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.