ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رنجروور 2023 رونمایی شد - شاسی بلند جدید لندروور چه ویژگی هایی دارد؟

رنجروور 2023 رونمایی شد - شاسی بلند جدید لندروور چه ویژگی هایی دارد؟نسل جدید خودروی شاسی بلند محبوب، رنج‌روور اسپرت توسط خودروساز انگلیسی لندروور رونمایی شد. این خودرو که از پاییز امسال به بازار عرضه خواهد شد تقریباً آخرین نسل از خودروهای جالب بنزینی این شرکت می باشد و قرار است به جای این محصول تا دو سال دیگر یک مدل کاملا الکتریکی از این مدل تولید شود.

نسل اول رنج‌روور اسپرت در سال ۲۰۰۵ و در واکنش به شاسی‌بلندهای اسپرت پورشه و ب‌ام‌و به بازار عرضه شد. این ماشین در هفده سال گذشته یکی از پرطرفدارترین و پرسودترین محصولات گروه خودروسازی جگوار-لندروور بوده است.
Land Rover Range Rover Sport 2023
ظاهر ماشین فرم کلی نسل قبلی را حفظ کرده، اما طراحان لندروور آن را با نگاهی مینیمال مدرن‌تر طراحی کرده‌اند. ماشین از قبل اسپرت‌تر شده و به فن‌آوری‌های جدید لندروور مجهز است. یکی از این فن‌آوری‌ها سیستمی است که با تشخیص وضعیت جاده شاسی، کمک‌فنر و میزان نیرویی که هر چرخ نیاز دارد را تنظیم می‌کند.

مشخصات فنی رنجروور 2023

قوی‌ترین مدل موتوری هشت سیلندر با قدرت ۵۳۰ اسب بخار دارد. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این مدل ۴/۵ ثانیه و حداکثر سرعتش ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است. دو مدل هیبرید-الکتریکی هم از رنج‌روور اسپرت ساخته می‌شود که کارخانه می‌گوید می‌تواند تا ۱۱۳ کیلومتر را با نیروی باتری حرکت کند.

قیمت خودرو

قیمت پایه ماشین حدود ۱۰۰ هزار دلار /6,700,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) است که حدود ۱۸ هزار دلار /1,206,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) از نسل قبلی گران‌تر است. به نظر می‌رسد لندروور با اضافه کردن امکانات لوکس و گران‌تر کردن ماشین قصد دارد علاوه بر خودروسازان آلمانی با محصولات لوکسی مانند لوتوس و آستون مارتین هم رقابت کند.

مدل کاملا الکتریکی ماشین در سال ۲۰۲۴ خواهد آمد. لندروور اعلام کرده که تا سال ۲۰۲۶ شش مدل الکتریکی به بازار عرضه خواهد کرد و انتظار دارد مدل‌های الکتریکی تا سال ۲۰۳۰ شصت درصد فروشش را شامل شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.