ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

کرونا، جلوی رونمایی سریع‌ترین ماشین جهان را گرفت

کرونا، جلوی رونمایی سریع‌ترین ماشین جهان را گرفتشرکت سوئدی کونیزگ مدعی شده است که سریع‌ترین خودروی جهان را ساخته است. این خودروی سرعتی در حدود ۵۳۰ کیلومتر در ساعت دارد. البته این سرعت هنور تست نشده است. این شرکت سوئدی قصد داشت با معرفی این محصول در نمایشگاه ژنو غوغایی به پا کند اما کرونا سبب تغییر برنامه شد.

این خودرو با نام «جسکو ابسولوت» از موتور هشت سیلندر وی شکل پنج لیتری با قدرت ۱۶۰۰ اسب بخار استفاده می‌کند. این قدرت توسط یک گیربکس ۹ سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود.
Koenigsegg Jesko Absolut
کونیزگ جسکو ابسولوت #6
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
در شهریور سال ۱۳۹۸ آنگونه که بنیاد بازرسی فنی TÜV آلمان گزارش داده بود خودروی بوگاتی شیرون با رسیدن به سرعت ۴۹۰ کیلومتر در ساعت سریع‌ترین خودروی جهان شده بود. بوگاتی برای رسیدن به چنین سرعتی محدودیت سرعت را در شیرون برداشته است و برخی تغییرات فنی را در خودروی اعمال کرده است. اگر ادعای شرکت کونیزگ درست باشد این رکورد حالا جابه‌جا شده است.
Koenigsegg Jesko Absolut
آلبوم عکس ماشین کونیزگ جسکو ابسولوت سریعترین ماشین جهان
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
کونیزگ همچنین از سریع‌ترین خودروی چهار نفره جهان هم رونمایی کرده است البته به خاطر کرونا مراسم رونمایی عمومی این خودروی در نمایشگاه خودروی ژنو انجام نشد و این شرکت بصورت مجازی خودروی «جمرا» را با قدرت موتور ۱۷۰۰ اسب بخار معرفی کرد.

این خودروی از موتور سه سیلندر بنزینی با قدرت ۶۰۰ و از سه موتور الکتریکی با قدرت ۱۱۰۰ اسب بخار استفاده می‌کند. این خودروی می‌تواند به سرعتی بیش از ۴۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.