ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

نسل جدید جیپ رانگلر چه ویژگی‌ها و امکاناتی دارد؟ + آلبوم عکس

نسل جدید جیپ رانگلر چه ویژگی‌ها و امکاناتی دارد؟ + آلبوم عکسدرز جزییات فنی نسل جدید جیپ رانگلر در رسانه‌ها و انتشار عکس‌های رسمی این ماشین در چند هفته گذشته، چیزی از کنجکاوی علاقه‌مندان کم نکرد و رونمایی این ماشین از مهم‌ترین رویدادهای نمایشگاه لس‌آنجلس بود.

طراحان جیپ می‌دانند که پیشینه کارخانه و مدل رانگلر برای خریدارانش بسیار مهم است. به همین دلیل ظاهر رانگلر از سال ۱۹۸۷ تاکنون تغییر زیادی نکرده و هر بار تنها ایراد‌های نسل قبلی برطرف می‌شود.
آلبوم عکس
2018 JEEP WRANGLER :
عکسی دیدنی از Jeep Wrangler Sport مدل 2015 در دبی امارات
نسل جدید جیپ رانگلر مدل 2018 #29
نسل جدید جیپ رانگلر مدل 2018 #28
نمایی تماشایی از درون کابین نسل جدید جیپ رانگلر مدل 2018
نسل جدید جیپ رانگلر مدل 2018 #27
نسل جدید جیپ رانگلر مدل 2018 #26
ادامه
در ساخت نسل چهارم، برای کاهش وزن از آلومینیوم بیشتری استفاده شده است. ماشین با پنجره‌های بزرگ‌تر، دید بهتری دارد. شیشه جلو را می‌توان روی کاپوت خواباند و درها هم مثل گذشته قابل جدا شدن است.

رانگلر اما از داخل دگرگون شده است. علاوه بر امکانات امروزی نظیر وصل شدن به تلفن همراه، ماشین بی‌صداتر و لوکس‌تر است و سقف پارچه‌ای آن نسبت به قبل راحت‌تر باز می‌شود. جیپ می‌گوید رانگلر جدید به بیش از ۷۵ فن‌آوری ایمنی مجهز است.
معرفی کامل شرکت خودروسازی جیپ (Jeep) + تاریخچه
رانگلر بیشتر از اینکه ماشینی راحت برای شهر باشد، به قابلیت‌هایش در خارج از جاده مشهور است و نسل جدید به نظر در این زمینه هیچ کم ندارد. گران‌ترین مدل رانگلر با نام "روبیکان" با بیشترین قابلیت‌های آف‌رود ارائه می‌شود. اما خریداران باز هم می‌توانند از فهرستی تمام نشدنی امکانات و ابزارهای بیشتری برای ماشینشان سفارش دهند.

رانگلر با یک موتور چهار سیلندر توربو و دو موتور شش سیلندر بنزینی و دیزل و از سال ۲۰۲۰ با قوای محرکه هیبرید ساخته عرضه می‌شود.
منبع : cnet.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.