ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

قیمت کرایه تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تَپسی افزایش می یابد؟

قیمت کرایه تاکسی‌های اینترنتی اسنپ و تَپسی افزایش می یابد؟نرخ کرایه دو شرکت تاکسی‌های اینترنتی بدلیل اینکه به رانندگان آنها سهمیه بنزین تعلق گرفته، افزایش نخواهد یافت و جزئیات این سهمیه بزودی اعلام خواهد شد.

نرخ کرایه دو شرکت تاکسی‌های اینترنتی به دلیل اینکه به رانندگان آنها سهمیه بنزین تعلق گرفته، افزایش نخواهد یافت.

در اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی آمده است: برای مسافربرهای بر پایه اینترنت ( اسنپ و تپ سی) مشروط برآن که نرخ های خود را از مقادیر مصوب ، به تشخیص وزارت کشور تغییر ندهند ، اعتبار معادل سهمیه مصوب تعلق خواهد گرفت . برای تامین سوخت خودروهای مسافر برخطی و بین شهری ، آژانس های مسافربری و آموزشگاه های رانندگی تمهیدات لازم اتخاذگردیده است که متعاقبا اعلام خواهد شد.

در همین ارتباط شرکت اسنپ در اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به آغاز سهمیه بندی بنزین، و مطابق اطلاعیه شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی و تایید وزارت کشور، به اطلاع می رسانیم که به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی سهمیه بنزین تعلق می‌گیرد. براین اساس از امروز ۲۴ آبان ماه، هزینه بنزین کاربران راننده فعال در تاکسی‌های اینترنتی بر اساس کارکرد ماهانه، به قیمت دولتی محاسبه و ما به‌التفاوت آن به کارت بانکی آنها واریز می‌شود.

این اطلاعیه حاکی است: همچنین نرخ کرایه‌های تاکسی‌های اینترنتی هیچگونه تغییری نداشته و کاربران راننده می‌توانند بدون نگرانی از افزایش قیمت بنزین مثل همیشه به فعالیت خود ادامه دهند.
معرفی کامل شرکت اسنَپ (Snapp) / از محدوده پوشش تا ارزش اسنَپ
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.