ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رونمایی از شاسی‌بلند QX اینفینیتی خبرساز شد!

رونمایی از شاسی‌بلند QX اینفینیتی خبرساز شد!اینفینیتی امسال یک کانسپت زیبا با خود به دیترویت آورده بود. این شرکت می‌خواست از هیجانی که این ماشین در نمایشگاه ایجاد می‌کند استفاده کند و برنامه‌‌‌های آینده‌اش را به خبرنگاران و مردم اطلاع دهد.

اما آنچه بیشتر خبرساز شد اشکال فنی ماشین بود که باعث شد مراسم رونمایی بدون کانسپت QX برگزار شود. کریم حبیب، مدیر طراحی اینفینیتی، ناگزیر شد از قابلیت‌ها و زیبایی ماشینی صحبت کنند که روی صحنه نبود.
آلبوم عکس
INFINITI QX INSPIRATION CONCEPT PHOTO GALLERY :
آلبوم عکس شاسی بلند برقی اینفینیتی QX Inspiration کانسپت #8
آلبوم عکس شاسی بلند برقی اینفینیتی QX Inspiration کانسپت #7
آلبوم عکس شاسی بلند برقی اینفینیتی QX Inspiration کانسپت #6
آلبوم عکس شاسی بلند برقی اینفینیتی QX Inspiration کانسپت #5
آلبوم عکس شاسی بلند برقی اینفینیتی QX Inspiration کانسپت #4
آلبوم عکس شاسی بلند برقی اینفینیتی QX Inspiration کانسپت #3
ادامه
اینفینیتی می‌خواهد محصولات خود را از سال ۲۰۲۱ با موتور الکتریکی به بازار عرضه کند و می‌گوید تا سال ۲۰۲۵ نیمی از ماشین‌هایی که می‌فروشد الکتریکی یا هیبرید-الکتریکی خواهد بود.

اولین مدل الکتریکی این شرکت یک شاسی‌بلند خواهد بود. با توجه به پرطرفدار بودن ماشین‌های شاسی‌بلند و محبوب‌تر شدن استفاده از موتورهای الکتریکی، این انتخاب بسیار منطقی به نظر می‌رسد. اگرچه با وجود شاسی‌بلندهایی که خودروسازان آلمانی و تسلا به بازار عرضه خواهند کرد، رقابت برای این اینفینیتی آسان نخواهد بود.

این شاسی‌بلند الکتریکی بر روی پلتفرم کاملا جدیدی ساخته می‌شود که دو دیفرانسیل است. این پلتفرم که قرار است مبنای ساخت مدل‌های مختلفی در اینفینیتی و نیسان باشد، می‌تواند با هر بار شارژ تا حداکثر ۴۸۰ کیلومتر حرکت کند و حداکثر قدرت موتورش ۴۰۰ اسب بخار است.

هم‌زمان اینفینیتی در حال کار بر روی ظاهر نسل بعدی ماشین‌های خود است. چراغ‌های نازک و جلوپنجره ساده با آرم بزرگ و نورانی اینفینیتی، از عناصر اصلی این چهره جدید است.

QX در رقابتی که سالانه هم‌زمان با جشنواره دیترویت برگزار می‌شود به عنوان بهترین کانسپت نمایشگاه انتخاب شد. داوران این رقابت ترکیبی از طراحان خودروسازان آمریکایی و استادان دانشگاه‌های طراحی خودرو در آمریکا هستند.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.