ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

حمله هندوها به یک زن باردار!! + جزئیات ماجرا

حمله هندوها به یک زن باردار!! + جزئیات ماجرایک زن باردار در دهلی، پایتخت هند، به دست گروهی از مردم که تصور می‌کردند یک بچه را دزدیده است، بشدت کتک خورد. خبرهای مربوط به بچه‌دزدی اغلب در شبکه‌های اجتماعی و شبکه‌های پیام‌رسان مانند واتس‌اپ در میان مردم دست به دست می‌شود.

پلیس گفته است که این زن در وضعیت "غیرخطرناک" در بیمارستان است و سه نفر در رابطه با این مساله بازداشت شده‌اند. این تازه‌ترین اتفاق از مجموعه خشونت‌هایی است که در واکنش به شایعاتی درباره بچه دزدی در پایتخت هند و ایالت‌های اطراف آن به وقوع پیوسته است.

طی سال گذشته ده‌ها نفر به ظن اینکه بچه دزد هستند از دست مردم خشمگین کتک خوردند و حتی به قتل رسیدند. تصاویر ویدئویی منتشر شده که نشان می‌دهد این زن بوسیله گروهی از مردم محاصره شده و در فریادهای آنها شنیده می‌شود که این زن را بچه دزد می‌خوانند و او را کتک میزنند.

بیشتر موارد این اتفاقات در ایالت اوتار پرادش و در شمال هند و در ایالت کنار شهر دهلی اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس منطقه گفت: "تا چهار روز پیش دستکم ۴۶ مورد از چنین اتفاقاتی گزارش شده است. در همه این موارد تحقیقات ما هیچ نشانه‌ای از بچه‌دزدی و قاچاق کودکان به دست نیامد."

او از مردم خواست که شایعاتی که در این باره در شبکه های اجتماعی پخش می‌شود توجه نکنند و اگر درباره مساله‌ای مشکوک هستند فقط "از طریق تلفن و شبکه‌های اجتماعی پلیس را در جریان بگذارند."

در محله قاضی آباد در نزدیکی دهلی در ماه اوت ۶ مورد چنین خشونت‌های گزارش شده است.

به گفته یک مامور پلیس: "در یک مورد یک گروه از مردم به یک مادربزرگ که با نوه خود به خیابان آمده بود، حمله کردند. مردم به او حمله کردند چون رنگ پوست این زن با رنگ پوست کودک فرق داشته است."

در حالیکه وقوع خشمگین شدن گروهی از مردم در واکنش به خبرهای منتشر شده درباره بچه‌دزدی و مجازات خودسرانه و خشونت‌بار افرادی که متهم می‌شوند، افزایش یافته است مشخص نیست که آیا اساسا موارد بچه دزدی در هند بیشتر شده است یا شایعات شبکه های اجتماعی باعث خشم مردم و اقدامات خودسرانه شده است.

مقامات هند از مردم خواستند که به خبرهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و پیامرسان مانند واتس‌اپ که درباره بچه‌دزدی است، اعتماد نکنند و از بازنشر ویدئوها و خبرهای مربوط به آن خودداری کنند.
منبع : BBC
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.