ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مشخصات فنی سورن پلاس | مقایسه سورن پلاس | معرفی امکانات سمند سورن جدید + تصاویر

مشخصات فنی سورن پلاس | مقایسه سورن پلاس | معرفی امکانات سمند سورن جدید + تصاویرایران خودرو دیروز فروش "سمند سورن جدید" را آغاز کرد. سورن پلاس مجهز به موتور EF7 با حجم 1700 سی‌سی است و بر اساس اعلام ایران خودرو به زودی این خودرو روانه بازار می شود.

موتور سورن پلاس می‌تواند قدرتی معادل 115 اسب بخار با دور موتور 6000 دور بر دقیقه و حداکثر گشتاور 160 متر را در دور موتور 4500 دور در دقیقه تولید کند.

با توجه به استانداردهای ۸۵گانه اجباری، سورن باید تغییراتی را مطابق با این قوانین تجربه می کرد و لذا شاهد هستیم ایران خودرو نسخه جدید سورن که مطابق استانداردهای ۸۵گانه است را با نامی جدید و تا حدی ویژگی های به روز شده به بازار معرفی کرده است.
ikco soren plus
مشخصات فنی و کاتالوگ سمند سورن پلاس
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
این خودرو مجهز به گیربکس پنج سرعته دستی است و قوای محرکه و جعبه دنده آن تقریبا همان چیزی است که در محصولات دیگر ایران خودرو به کار می‌رود.

ترمز ABS+EBA، رینگ‌های دو رنگ، کیسه هوای راننده و سرنشین کنار راننده، سه عدد سنسور دنده عقب و همچنین ایزوفیکس و کروز کنترل از جمله دیگر امکانات ایمنی و رفاهی است که ایران خودرو در سورن پلاس قرار داده است.

از دیگر آپشن‌های این خودرو می‌توان به فرمان هیدرولیک، آینه‌های جانبی مجهز به راهنما با تنظیم برقی، چراغ‌های LED جلو، چراغ روز ( Day Light)، مه‌شکن‌های جلو و عقب، تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو از داخل، سیستم روشنایی ترک خودرو، کمربند ایمنی 3 نقطه‌ای سرنشینان عقب، شیشه دودی، شیشه درب‌های عقب و شیشه عقب، کلیدهای کنترل صوتی روی فرمان MFC، بازکن قفل درب صندوق از داخل خودرو اشاره کرد.
آلبوم عکس
IKCO SOREN PLUS :
مشخصات فنی و کاتالوگ سمند سورن پلاس
سمند سورن پلاس 9#
سمند سورن پلاس 8#
سمند سورن پلاس 7#
سمند سورن پلاس 6#
سمند سورن پلاس 5#
ادامه
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.