ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

رانا پلاس، محصول جدید ایران خودرو / رانا پلاس چه تفاوتی هایی با رانای معمولی دارد؟

رانا پلاس، محصول جدید ایران خودرو / رانا پلاس چه تفاوتی هایی با رانای معمولی دارد؟رانا پلاس که نسخه فیس لیفت راناست در آینده ای نزدیک به بازار عرضه خواهد شد. این خودرو نسبت به نمونه های قبلی در کنار تغییرات ظاهری به استاندارد جدید یورو ۵ مجهز است و تا حدی نیز تغییرات فنی نسبت به گذشته بر روی آن اعمال شده است.

براساس ماده 4 قانون هوای پاک، عرضه و فروش خودروهای یورو4 برای سال 1399 غیرقانونی شده و به همین دلیل نیز خودروسازان باید برای گرفتن مجوز استاندارد یورو5 اقدام کنند.

از میان خودروسازان کشورمان، ایران خودرو زودتر از بقیه دست به کار شده و توانسته برخی محصولاتش را به استاندارد یورو5 برساند. به همین مناسبت، در نخستین هفته دیماه 98، ایران خودرو طی مراسمی، آغاز تولید خودروهای یورو5 خود را جشن گرفت. اما در حاشیه این مراسم، فیس لیفت جدید رانا هم حضور داشت؛ خودرویی که قرار است با نام رانا پلاس به بازار بیاید.

رانا پلاس را باید نسخه ارتقایافته رانا بدانیم که هم یورو5 شده، هم به امکانات بیشتری مجهز شده و هم چندین تغییر ظاهری را تجربه کرده است. به‌عنوان مثال گرافیک چراغ‌های جلو و عقب تغییر کرده و به دی‌لایت نئونی مجهز شده‌اند.

همچنین قاب آینه‌ها تغییر کرده و حالا راهنمای LED دارد. همرنگ‌شدن دستگیره‌ها و زه‌جانبی با رنگ بدنه، طرح جدید جلوپنجره و تغییر قالپاق‌ها از دیگر ویژگی‌های ظاهری رانای جدید خواهند بود.

درون کابین رانای جدید نیز مهم‌ترین موضوع، استفاده از همان فرمانی است که قبلاً در 207 جدید استفاده شده بود. این فرمان جدید، که دکمه‌های کنترلی (برای سیستم صوتی و کروز کنترل) روی آن وجود دارد، در قسمت پایینی دارای روکش نقره‌ای رنگی است تا حس اسپرت بیشتری به راننده القا شود.

اما رانا پلاس، تنها محصول جدید ایران خودرو برای سال 1399 نیست. این شرکت هم اکنون نیز درصدد آماده کردن سمند و سورن پلاس است.

سومین محصول ایران خودرو، احتمالا 206 پلاس خواهد بود که ظاهراً فقط در تیپ 2 (پیشرانه TU3) راهی بازار کشورمان می‌شود. هنوز جزییاتی درباره این خودرو یا زمان دقیق عرضه آن، اعلام نشده است. آقای مرادی (قائم مقام وقت ایران خودرو) درباره این محصول جدید گفته بود که: ایران خودرو میخواهد ظرفیت تولید پژو 206 پلاس مجهز به موتور TU3 را به روزانه 400 دستگاه برساند.

چهارمین محصول جدید ایران خودرو، دنا پلاس اتومات است؛ خودرویی که هنوز تست‌های فنی‌اش را می‌گذراند و تولید انبوهش در نیمه اول سال 99 آغاز میشود. دنا پلاس اتومات یکی از مهم‌ترین پروژه های جدید ایران خودروست چراکه آبی‌پوشان، میخواهند ظرفیت تولید سالیانه اش را به 10 هزار دستگاه برسانند.
منبع : bama.ir - khodrobank
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.