ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آخرین جزئیات از شاسی بلند جدید ایران خودرو | پروژه کی 125 چیست؟

آخرین جزئیات از شاسی بلند جدید ایران خودرو | پروژه کی 125 چیست؟فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران‌خودرو به سایت بیت ران گفته است « یک محصول کراس اوور طراحی کرده‌ایم و در حال رایزنی هستیم که بتوانیم آن را رونمایی کنیم.»

سایت اتومبیل فارسی هم درباره این خودرو نوشته است «پروژه کی ۱۲۵ خودرو کراس اوور ایران‌خودرو است که روی پلت فرم پی اف یک توسعه یافته است. در طرحی که از نمای داخلی این خودرو منتشر شده است، به نظر می‌رسد چرم‌ رنگی جایگزین قطعه پلاستیکی با طرح فیبرکربن در پژو ۲۰۰۸ شده است. یک نمایشگر بزرگ در مرکز داشبورد خودنمایی می‌کند و به نظر می‌رسد قطعه‌های زیادی مانند نشانگر کیلومتر، دریچه‌های کولر و… از پژو ۲۰۰۸ کری‌اوور شده است.»

سایت اسب بخار هم درباره این خودرو گزارش داده است «ایران‌خودرو از نسل جدید موتور خود که توربوشارژ شده موتور ای اف هفت است با قدرت ۱۶۰ اسب بخار و با گیربکس اتوماتیکی که روی دنا پلاس اتوماتیک است استفاده خواهد کرد.»

ایران‌خودرو در آخرین همکاری خود با پژو که برای تولید سه محصول پژو ۳۰۱، ۲۰۰۸ و ۲۰۸ بود به دانش فنی مهم ترین پلت‌فرم پژو با نام پی اف یک دست یافته است و حالا با تغییراتی در این پلت فرم مثل تغییر موتور و گیربکس قصد دارد محصولات جدید خود را وارد بازار کند.

یکی از این محصولات یک خودروی کراس اوور است. خودروهای کراس اوور به اتومبیل شبه شاسی بلندی گفته می‌شود که روی پلت فرم خودروهای سواری توسعه پیدا می‌کنند و خصوصیت‌های فنی آنها، بین شاسی بلند و خودروهای سواری قرار دارد.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.