ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خودروی جدید ایران خودرو / احتمال رونمایی از نسل جدید محصولات ایران خودرو قوت گرفت

خودروی جدید ایران خودرو / احتمال رونمایی از نسل جدید محصولات ایران خودرو قوت گرفت چند سالی است که ایران‌خودرو محصول جدیدی معرفی نکرده است. پس از خروج پژو از ایران به دلیل تحریم‌های آمریکا، این شرکت که قرار بود با پژو سه محصول جدید را تولید کند، تمام برنامه‌های خود را از دست رفته می‌بیند.

ایران‌خودرو در یک طرح دیگر هم در حال طراحی یک پلت فرم جدید با همکاری شرکت‌هایی از آلمان، ایتالیا، کره جنوبی و بلژیک بود. اما با شروع تحریم‌های آمریکا این شرکت‌ها، دیگر حاضر به ادامه همکاری برای طراحی و ساخت یک محصول جدید با ایران‌خودرو نیستند.

بزرگترین مشکل ایران‌خودرو برای معرفی محصول جدید، نداشتن یک پلت فرم تازه است. تا پیش از این تمام محصولاتی که با برند این شرکت معرفی شده‌اند، روی پلت فرم‌های پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ توسعه یافته‌اند، اما این پلت فرم‌ها بسیار قدیمی شده‌اند.

ایران‌خودرو در همکاری اخیرش با پژو توانسته است به بخش‌های زیادی از دانش پلت فرم جدید پژو با نام پی اف یک که در خودرو‌های پژو ۲۰۰۸ ،۳۰۱ و ۲۰۸ استفاده می‌شود، دست پیدا کند.خودروی جدید ایران خودرو / احتمال رونمایی از نسل جدید محصولات ایران خودرو قوت گرفت
برخی رسانه های خودرویی می‌گویند حالا ایران‌خودرو روی این پلت فرم جدید یک بدنه طراحی کرده است.

تلویزیون هم یک گزارش خبری از بازدید علی شمخانی را منتشر کرده است که وی در آن وعده یک خودرو جدید را می‌دهد و روی یک خودرو را که تنها بخشی از آن تصویربرداری شده امضا می‌کند. این اتومبیل احتمالا نسل جدیدی از خودروهای ایران‌خودرو با نشان (سمند) این شرکت است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.