ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

سانتافه بدون سوییچ / محصولات جدید هیوندای از این پس با اثر انگشت روشن می شوند!

سانتافه بدون سوییچ / محصولات جدید هیوندای از این پس با اثر انگشت روشن می شوند!هیوندای از سال آینده در ماشین‌هایش سیستم شناسایی اثر انگشت را جایگزین کلید خواهد کرد. این سیستم که مشابه با روش بازکردن قفل تلفن‌های همراه کار می‌کند برای اولین بار است که در یک ماشین به کار گرفته می‌شود.سانتافه بدون سوییچ / محصولات جدید هیوندای از این پس با اثر انگشت روشن می شوند!
اولین مدل هیوندای که از این سیستم استفاده می‌کند شاسی‌بلند سانتافه است که در بازار چین فروخته می‌شود. رانندگان با اثر انگشت خود می‌توانند درها را باز کرده و ماشین را روشن کنند. هیوندای می‌گوید در آینده و با توسعه این سیستم، ماشین با شناسایی اثر انگشت می‌تواند انتخاب‌های دیگر راننده از جمله صندلی‌،‌ آینه و سیستم صوتی را تنظیم کند. به گفته کارخانه کره‌ای این سیستم طوری طراحی شده که به سختی می‌توان آن را هک کرد و احتمال خطای آن یک در ۵۰ هزار است که از کلید‌های هوشمند کنونی پنج برابر امن‌تر است.

خودروسازان دیگر هم به دنبال روش‌هایی تازه برای جایگزین کردن کلید ماشین هستند. در لوکس‌ترین مدل ولوو، S90، کلید یک انتخاب سفارشی است و ماشین تنها از طریق تلفن همراه باز و بسته می‌شود.

رانندگان ب‌ام‌و سری ۳ جدید هم می‌توانند درهای ماشین را با تلفن همراه خود باز و بسته کنند. جگوار و لندروور هم برای رانندگانی که نخواهند کلید خود را حمل کنند،‌ دستبندی پلاستیکی ساخته که با نزدیک کردن آن به دستگیره‌ها، درهای ماشین باز می‌شود.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.