ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

تولید هامر، غول ارتش آمریکا از سر گرفته می شود

تولید هامر، غول ارتش آمریکا از سر گرفته می شودجنرال موتورز 7 سال پیش با خبر توقف خودرویی فوق‌العاده به نام "هامر" طرفدارانش را شوکه کرد. اگر شما هم بر این تصورید که این خودرو از همان زمان به طور کامل از چرخه تولید خارج شده‌اند، سخت در اشتباهید؛ زیرا کمپانی am جنرال هنوز هم به تولید این خودروی سخت، تهاجمی و کمی ترسناک می‌پردازد.

am جنرال قرار است به زودی تولید این خودروها را افزایش دهد. این شرکت قراردادی نیم میلیون دلاری را برای ساخت هامر امضاء کرده است.

این قرارداد 550 میلیون دلاری /36,850,000,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) برای ساخت 3000 دستگاه خودروی نظامی است و قرار است به واحدهای مختلف ارتش در کشورهایی مانند عراق، افغانستان، اردن، اسلوونی، بحرین، کلمبیا، بوسنی و کنیا ارسال شود.تولید هامر، غول ارتش آمریکا از سر گرفته می شود
شرکت am جنرال موظف است در طول 5 سال هامرها را برای ارتش این کشورها بسازد. این اعداد و ارقام تنها یک چهارم این قرارداد بزرگ محسوب می‌شود و مجموع ارزش قرارداد به 2.2 میلیارد دلار خواهد رسید. قراردادی که باعث ساخته شدن 11560 دستگاه هامر خواهد شد.

موفق‌ترین فروش خودروهای برند هامر در سال‌های 2000 تا 2003 بوده است. این خط تولید بین این سال‌ها موفقیت بی‌نظیری را از فروش مدل‌های H1s کسب کرده است.
تولید هامر، غول ارتش آمریکا از سر گرفته می شود
هامرها وسایل نقلیه پرتحرک و چند منظوره هستند و شباهت زیادی به مدل‌های ارائه شده در سال 1992 دارند. این خودروهای قدرتمند و آفرودی پس از مدتی در مدل H1 به یک خودروی بزرگ و محبوب شهری تبدیل شدند و بعدها افرادی چون آرنولد شواتزینگر مدل‌هایی از آن را خریداری کردند.

جنرال موتورز در سال 1999 خط تولید غیرنظامی این خودروها را خریداری کرد و در سال‌های بعد به ساخت هامرهای H2 و H3 روی آورد. اما این شرکت در هنگام ورشکستگی در سال 2009 خبر توقف تولید هامرها و بسیاری از خودروهای این خط تولید را اعلام کرد.

برند نظامی هامرها "هاموی" نام دارد که در جنوب ایندیانا قرار گرفته و پلت‌فرم کامیون‌های نظامی چندمنظوره را تولید می‌کند.
تولید هامر، غول ارتش آمریکا از سر گرفته می شود
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.