ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

معرفی ارزانترین یخچال سامسونگ در بازار + معایب و مزایای یخچال RR30

معرفی ارزانترین یخچال سامسونگ در بازار + معایب و مزایای یخچال RR30معرفی ارزان قیمت ترین یخچال سامسونگ در بازار فروردین ماه امسال + معایب و مزایا و نظرات خریداران یخچال سامسونگ مدل RR30 :

مشخصات، معایب و مزایای یخچال سامسونگ مدل RR30

یخچال سامسونگ مدل RR30
بررسی محصول : یکی از ارزانترین یخچال های سامسونگ در بازار ایران یخچال RR30 می باشد.

این یخچال تک درب و فریزر تک درب دوقلوی بلند جدید سامسونگ به لطف رتبه انرژی A++ اتحادیه اروپا از مواد غذایی و نوشیدنی به نحو مطلوب محافظت به عمل می آورد. سیستم «سنسور هوشمند» آن از تعدادی سنسور داخلی و خارجی برای بهینه سازی درجات دما و رطوبت و کاهش مصرف انرژی بهره می برد. و مصرف انرژی کمپرسور اینورتر دیجیتال آن از کمپرسورهای معمولی کمتر است، چراکه تنظیمات تعدیل کننده را بر اساس الگوهای مصرف شما انجام می دهد. صرفه جویی در مصرف انرژی به معنای پرداخت مبلغ کمتر در قبض برق نیز می باشد.

ویژگی «بدون برفک واقعی» سامسونگ امکان خنک کنندگی یکنواخت را تضمین می نماید که هر گونه برفک یا توده های یخی را از بین می برد. اکنون می توانید باقیمانده تمام غذاهای فاسدشدنی خود را تازه و با همان خاصیت های اصلی نگه دارید و فرصت بیشتری برای انجام سایر کارهای خود داشته باشید. و از همه اینها گذشته، با حفظ یک دمای یکنواخت در سراسر دستگاه، ویژگی «بدون برفک واقعی» به کاهش مصرف انرژی کمک می کند و دوام سیستم سرمایش دستگاه را نیز افزایش خواهد داد.

سیستم روشنایی «تاور ال ای دی» محفظه داخلی دستگاه را مملو از نور می کند تا تمامی بخش های آن زیبا و دوست داشتنی به نظر بیایند. پیدا کردن مواد ساده تر شده است و مدت زمان کمتری را برای پیدا کردن چیزی که مجبورید در گوشه های یخچال یا فریزر به دنبالش بگردید صرف خواهید کرد. طراحی سیستم روشنایی به نحوی که فضای کمتری را اشغال می کند، باعث شده است فضای بیشتری برای مواد غذایی در اختیار قرار گیرد. همچنین هیچ نوع گرمایی از این سیستم ساطع نمی شود و مصرف انرژی آن کمتر از لامپ های مرسوم است که این دو کمک می کنند مبلغ قبض برق کمتری پرداخت نمایید.

دو نمایشگر ال ای دی لمسی که با درب های براق دستگاه مطابقت دارند، امکان کنترل کامل تنظیمات دستگاه را به راحتی برای شما فراهم می سازند. تنظیمات دما را تغییر دهید یا برای اینکه چیزهایی که تازه در یخچال گذاشتید به سرعت خنک شوند، ویژگی «سرمایش قدرتمند» (Power Cool) را انتخاب کنید. همچنین می توانید با کمک عملکردهای «حالت تعطیلات» و حالت «اکو» نیز در مصرف برق صرفه جویی نمایید. علاوه بر این، یک کلید «قفل کودک» نیز در نظر گرفته شده است تا کودکان کنجکاو نتوانند تنظیمات را تغییر دهند.

قابلیت «جریان چندگانه» (Multi Flow) این اطمینان را ایجاد می کند که تمامی مواد در همه قفسه ها و همه کشوها به یک اندازه خنک می شوند. دریچه های قرار گرفته در موقعیت های استراتژیک هوای خنک را در تمامی بخش های یخچال و فریزر به جریان می اندازند تا دمای دستگاه همیشه بر روی یک مقدار ثابت و یکنواخت حفظ شود و مواد غذایی برای مدت زمان طولانی تری تازه بمانند. ضمن اینکه بوگیر تعبیه شده در دستگاه نیز بوهای شدید مانند فلفل چیلی غذای شب گذشته را از بین می برد.

دو کشوی بزرگ راحت امکان مرتب کردن بدون دردسر مواد غذایی را فراهم می آورند و فضای بیشتری در مقایسه با یخچال های معمولی در اختیار قرار می دهند. مواد جاگیر مانند یک بوقلمون کامل را در یکی از این کشوها نگهداری کنید و در کشور دیگر مواد کوچکتر مانند میوه جاتی از قبیل سیب، گلابی و خربزه را قرار دهید. برای تبدیل یخچال خود به انباری از مواد غذایی - و دسترسی به آن انبار - کافی است از کشوهای بزرگ استفاده کنید.

چه قصد برگزاری یک مهمانی بزرگ را داشته باشید و چه هوس یک لیوان لیموناد خنک در یک روز داغ را کرده باشید، در هر صورت وقتی به یخ نیاز دارید، کافی است یخساز چرخشی را روشن کنید. هر یک از دو عقربه را در جهت حرکت عقربه های ساعت بچرخانید تا مکعب های یخ به جایخی شفاف پایین بریزند، محفظه ای که جهت دسترسی تسهیل به بیرون آورده شده است.

compare مقایسه یخچال سامسونگ مدل RR30 با دیگر محصولات

مشخصات یخچال سامسونگ مدل RR30

نمودار مصرف انرژي : +A
نوع يخچال : یخچال تک
گنجايش يخچال : 348 ليتر
گنجايش فريز : 277 ليتر
گنجایش کل یخچال : 625 ليتر
ارتفاع : 1800 ميلي‌متر
عمق : 684 ميلي‌متر
پهنا : 595 ميلي‌متر
تعداد طبقات : 5 عدد
تعداد کشو : 2
لامپ يخچال : دارد
تعداد طبقات درب فریزر : 2
تعداد کشو فریزر : 5
يخساز نيمه اتوماتيک (منبع آب) : دارد
اخطار باز ماندن درب : دارد
آبسردکن : دارد
محدوده گنجایش کل به لیتر : 551 تا 700
EN : samsung RR30 PN 1 Door with All Around Cooling 348 L refrigerator
مزایا
+ طراحی خوب + قیمت مناسب + جادار + کم صدا + کیفیت بالا
ارزش خرید دارد؟
امتیاز طراحی محصول : بررسی طراحی محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
امتیاز کیفیت محصول : بررسی کیفیت ساخت این محصول با توجه به نظرات خریداران
3.0
ارزش خرید محصول : امتیاز محصول نسبت به قیمت و امکاناتی که دارد
3.0
امتیاز نهایی این محصول : با بررسی طراحی، کیفیت و ارزش خرید محصول
3.0
بررسی نهایی
متوسط
بررسی سیستم ما در مورد این محصول تا به امروز این محصول را جزو محصولات متوسط ارزیابی کرده است.
ادامه ...
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.