ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

وایتکس چه آسیبی به ماشین لباسشویی می زند؟ | برای تمیزی بیشتر لباس چه کار کنیم؟

وایتکس چه آسیبی به ماشین لباسشویی می زند؟ | برای تمیزی بیشتر لباس چه کار کنیم؟آب ژاول که در ایران وایتکس شناخته می شود نام یک برند است همانطور که ما ایرانی ها بعضی وقت ها عادت کردیم که اولین برندی که یک محصول را معرفی کرده است ، آن محصول را با نام آن برند می شناسیم ، مانند تاید ، ریکا ، کلینیکس و… . وایتکس اولین برندی بود که ماده سفید کننده آب ژاول را وارد بازار ایران کرد، و دیگر همیشه به این نام در ایران شناخته شده است. ما در این مطلب توضیح میدهیم که آیا داخل ماشین لباسشویی میتوانید وایتکس بریزید یا خیر ؟

آیا میتوان وایتکس داخل ماشین لباسشویی بریزیم

وایتکس یک گند زدا و ضد عفونی کننده قوی است. که طعم و بوی بسیار تندی دارد ، که رنگی مایل به زرد دارد. در صنعت از این مایع برای رنگ زدایی و سفید کردن پارچه و خمیر کاغذ استفاده میشود ، در مصارف خانگی برای سفید کردن پارچه و ضدعفونی کردن سبزی از آن استفاده می کنند.

آیا از وایتکس در ماشین لباسشویی می توان استفاده کرد ؟

بعد از آزاد سازی کلر از وایتکس ماده ای باقی میماند که هیپوکلرید است که به شدت قابلیت اکسید کردن دارد ، از این رو قطعات فلزی که در مجاورت این ماده قرار میگیرند ، در معرض اکسیداسیون (زنگ زدگی) شدید قرار میگیرند که در ماشین لباسشویی باعث خوردگی دیگ استیل و فولاد زد زنگ دیگ اصلی می شود. و همچنین باقی مانندن وایتکس بر روی لاستیک دور درب ماشین لباسشویی باعث تغییر رنگ آن می شود.

برای تمیزی بیشتر لباس در لباسشویی چکار کنیم ؟

بهترین روش برای تمیزی بیشتر لباس در ماشین لباسشویی استفاده از پودر های جدید که حاوی سفید کننده هستند، پودر های تولید داخلی زیادی وجود دارند که هم آنزیم های اضافه برای شستشوی بهتر دارند هم اینکه مواد سفید کننده برای شستشوی لباس های سفید داخل آن وجود دارند.

محل ریختن وایتکس در لباسشویی کجاست ؟

اگر با همه این توضیحات هنوز اسرار به استفاده وایتکس در ماشین لباسشویی دارید بهترین راه این است که اولا بدانید وایتکس یا همان سفید کننده را فقط برای لباسهای سفید استفاده کنید دوما همان ابتدا که لباس یا ملحفه های را داخل لباسشویی ریختید مقدار بسیار کمی از سفید کننده را داخل یک پارچ ۲ لیتری آب ولرم حل کنید و از طریق همان درب اصلی داخل لباس ها بریزید و بعد تنظیمات لباسشویی را روی درجه ۶۰ تنظیم کنید و شروع به شستشو کنید.

منبع : poshtibanservice.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.