ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

مشکل نشتی آب از یخچال | روش برطرف کردن نشتی آب یخچال

مشکل نشتی آب از یخچال | روش برطرف کردن نشتی آب یخچالاگر در آشپزخانه نم و رطوبت مشکوکی می‌بینید، شاید از نشتی آب یخچال باشد. خوشبختانه برای رفع این مورد لازم نیست که یک یخچال فریزر جدید بخرید. در واقع، شما خودتان می‌توانید این مشکل را با روش‌های ساده حل کنید.

واشر درب یخچال را بررسی کنید

اگر عایق درب درست نباشد هوای گرم وارد و هوای سرد از یخچال خارج می‌شود. نتیجه، دمای داخل یخچال بالا رفته و باعث می‌شود که یخچال تمام وقت کار کند تا یخچال سرد بماند.

این کار کردن اضافی اطراف کویل خنک کننده باعث ایجاد تراکم قطرات آب می‌شود. در طول زمان، این آب جمع شده و گودال آب تشکیل می‌شود. از بررسی لاستیک‌های درب شروع کنید. اگر مشکلی در لاستیک درب و تغییر شکل آن می‌بینید، با آب داغ مالش دهید. این کار سفت‌شدگی را برطرف می‌کند. کمی وازلین به درزبندی لاستیک‌ها کمک می‌کند. اگر با این کارها مشکل رفع نشد، باید از یک تعمیرکار حرفه‌ای برای عوض کردن لاستیک درب یخچال کمک بگیرید.

مسیر تخلیه دیفراست (یخ‌زدایی) را بررسی کنید

مسیر تخلیه آب جمع شده را به خارج از یخچال به روی محفظه ای روی موتور یخچال هدایت می کند. در طول زمان، یخ و یا آشغال ممکن است مسیر تخلیه را مسدود کند، موقعیت مسیر تخلیه یخ‌زدایی بسته به نوع و مدل یخچال فرق می‌کند. برای یافتن محل تخلیه به دفترچه‌ی راهنمای یخچال مراجعه کنید. بیشتر مواقع، تخلیه را می‌توانید با آب گرم باز کنید. اگر آشغال گیر کرده از مخلوط آب و جوش شیرین (یک قاشق چای‌خوری جوش شیری و ۲ فنجال آب) برای از بین بردن گرفتگی استفاده کنید.

سینی تخلیه را نگاه کنید

یخچال آب را به داخل محفظه تخلیه می‌ریزد و با گرمای کمپرسور یخچال تبخیر می شود. عمر،‌استفاده و حرکت باعث شکستگی سینی شده و آب به کف آشپزخانه می‌ریزد. برای آزمایش سینی تخلیه، شبکه‌ی جلوی یخچال را در آورده و مسیر تخلیه را دنبال کنید تا سینی را پیدا کنید.

مسیر تخلیه یخجال فریزر و سینی آب روی موتور یخچال ، کمپرسور یخچال رفع آبریزیمسیر تخلیه یخجال فریزر و سینی آب روی موتور یخچال ، کمپرسور یخچال رفع آبریزی

در آوردن شبکه یخچالدر آوردن شبکه یخچال

شاید لازم باشد تا یخچال را به جلو کشیده و از دیوار دور کنید تا بتوانید مسیر تخلیه را پیدا کنید. سینی تخلیه را بیرون کشیده و دنبال سوراخ یا شکستگی بگردید. اگر مشکلی در سینی تخلیه بود باید نسبت به خرید یک سینی جدید اقدام کنید.

منبع : poshtibanservice.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.