ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

آموزش جرم گیری ماشین ظرفشویی | چگونه ماشین ظرفشویی را جرم گیری کنیم؟

آموزش جرم گیری ماشین ظرفشویی | چگونه ماشین ظرفشویی را جرم گیری کنیم؟امروزه همه ما در منزل یک ماشین ظرفشویی داریم برای مراقبت و نگهداری حتما باید هر سه ماه یکبار آن را سرویس و جرم‌گیری کنیم.

سرویس و جرم‌گیری هر ساله باید توسط تعمیرکار ماشین ظرفشویی انجام شود چون قطعاتی مانند پمپ و موتور آب پاش و بازوهای آبپاش را باز می‌کنند و کامل جرم‌گیری می‌شود. این یک کار تخصصی است که توسط نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی انجام می‌گیرد ولی جرم گیری معمولی را به راحتی خودتان میتوانید انجام دهید.

جرم گیری ماشین ظرفشویی

توجه داشته باشد که تمام مسیرهای تخلیه و آب پاش ماشین ظرفشویی همانند سیفون زیر سینک ظرفشویی شما جرم و رسوبات می‌گیرند پس سرویس و جرم‌گیری توسط خودتان خیلی مهم است، این کار خیلی ساده می‌باشد و کافی است شما بعد از هر ۳۰ تا ۴۰ بار استفاده یا هر ۳ ماه یکبار به این روش ماشین ظرفشویی را جرم‌گیری کنید.
نحوه جرم‌گیری ماشین ظرفشویی
نحوه جرم‌گیری ماشین ظرفشویی

برای جرم‌گیری و رسوب‌زدایی ماشین ظرفشویی یک پیمانه کوچک جوش شیرین را داخل ماشین ظرفشویی بریزید و بعد یک دوم لیوان سرکه سفید داخل یک ظرف در سبد بالا ماشین ظرفشویی قرار دهید و تنظیمات برنامه را روی بالاترین تایم و درجه حرارت تنظیم کنید و بگذارید تا انتهای برنامه شستشو را انجام دهد این کار باعث می‌شود که ذرات غذا و چربی چسبیده و رسوب شده به دیواره‌ها، قفسه‌ها و لوله‌های تخلیه دفع شوند. با این کار شما به ماشین را تا حدودی تمیز و جرمگیری می‌کنید که هر ۳ ماه یکبار بسیار مفید است.

البته شما می‌توانید از جرم‌گیرهای شرکتی نیز استفاده کنید این نوع جرم‌گیرها یا به صورت مایع و یا پودر می‌باشند که می‌توانید آنها داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید و مانند روش بالا از بالاترین برنامه و دما برای رسوب‌زدایی استفاده کنید.

منبع : پشتیبان سرویس | wikihow.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.