ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

روش صحیح تمیز کردن درب ماشین لباسشویی | چگونه لکه ها را پاک کنیم؟

روش صحیح تمیز کردن درب ماشین لباسشویی | چگونه لکه ها را پاک کنیم؟بهترین روش برای تمیز کردن لاستیک درب ماشین لباسشویی چیست؟ بیشتر ماشینهای شستشوی درب از جلو دارای واشر خاکستری بزرگی در اطراف درب هستند. این واشر یا لاستیک دربها، باعث می شوند تا هنگام استفاده از لباسشویی ، آب از داخل به بیرون خارج نشود. این لاستیک نیار به مراقبت و تمییز کردن دارد، پشتیبان سرویس در این مطلب نحوه شستشو ، تمیز کردن و پاک کردن لکه ها از روی این لاستیک را آموزش می دهد.

تا به حال به لاستیک دور ماشین لباسشویی توجه کرده اید؟

اگر تا به حال آن را به آن توجه نکرده اید ، به شما توصیه می‌کنیم این بار لبه های لاستیک را کمی برگردانید تا کپک ها و کثیفی های زیر آن را مشاهده کنید. کپک زدن از علاوه بر اینکه از ظاهر بسیار بدی دارد، برای سلامتی شما نیز مشکل ایجاد می‌کند.

این اتفاق به خاطر نگهداری بد شما اتفاق می افتد، . یک لحظه صبر کنید و از خودتان بپرسید بعد از شستن لباس ها و خارج کردن آن ها از دستگاه لباسشویی چه کار می‌کنید؟درست است هیچ کاری نمی کنید و درب آن را می‌بنیدید تا استفاده‌ی بعدی از ماشین لباسشویی فرا برسد.

آب باقی مانده از شستشو درون شیار های لاستیک درب تا شستشوی بعدی به کپک تبدیل می‌شوند و به مرور لکه های قهوه ای و سیاه را ایجاد می‌کنند.

نحوه نگهداری از لاستیک درب ماشین لباسشویی

لاستیک درب ماشین لباسشویی باید تمیز شود و خشک بماند تا از پاره شدن ، ترک خوردن و ایجاد کپک جلوگیری شود. در زیر ما به شما نحوه مراقبت ، نگهداری و تمیز کردن لاستیک درب لباسشویی را نشان خواهیم داد.

چگونه می توان واشر درب ماشین لباسشویی را تمیز کرد؟

بهترین کار این است که درب ماشین لباسشویی را بعد از هر بار شستشو باز نگه دارید. این کار برای خشک نگه داشتن داخل واشر و جلوگیری از ایجاد کپک در لاستیک درب بسیار مناسب است. همچنین بهتر است بعد از هر بار استفاده لایه های داخلی لاستیک که مقداری آب در آنجا جمع می شود را با یک دستمال خشک کاملا تمیز کنید. چون ماندن آب داخل این شیار ها در طولانی مدت باعث ایجاد کپک و تغییر رنگ در لاستیک درب ماشین لباسشوییی می شود.

پاک کردن لکه از روی لاستیک درب ماشین لباسشویی

۱_ هنگام تمیز کردن لاستیک درب ماشین لباسشویی، از دستکش لاستیکی استفاده کنید.

۲_ ¾ فنجان سفید کننده مایع را با ۱ لیتر آب گرم ترکیب کنید. (توجه: برای استفاده مناسب ، به دستورالعمل های دارای برچسب سفیدکننده سفید مراجعه کنید.)

۳_ با استفاده از یک دستمال مرطوب ، سطح لاستیک را با این محلول رقیق با دقت پاک کنید.

۴_ داخل و خارج واشر را کاملا تمیز کنید تا کل لاستیک تمیز شود پس از پاک کردن کامل واشر ، اجازه دهید محلول سفید کننده و آب به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه روی آن بنشیند.
۵_ سپس ناحیه را کاملاً با یک پارچه خشک دقیق پاک کنید تا محلول سفید کننده و آب آن خارج شود. و بگذارید درب لباسشویی باز بماند تا داخل ماشین لباسشویی خشک شود.

poshtibanservice.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.