ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

خودروی جدید گریت وال در آستانه سال جدید رونمایی شد + قیمت و مشخصات فنی

خودروی جدید گریت وال در آستانه سال جدید رونمایی شد + قیمت و مشخصات فنیگریت وال موتور چین اولین مدل از برند جدید Salon خود را در نمایشگاه خودرو گوانگژو با نام سالون مکا دراگون ایی ویی (Mecha Dragon) رونمایی کرد. این خودرو در واقع اولین محصول از برند جدید "سالون" است که گریت وال قصد دارد تا فقط مدل های الکتریکی را با لوگوی آن روانه بازار کند.
Great Wall Saloon Mecha Dragon EV
Great Wall Saloon Mecha Dragon EV 2021 #8
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
این محصول یک خودروی سدان (صندوقدار) چهار چرخ متحرک پنج متری به نام Mecha Dragon است که درون خودرو یک نیروگاه الکتریکی با دو موتور الکتریکی با ظرفیت کل 550 اسب بخار و گشتاور 750 نیوتن متری قرار دارد. انرژی مورد نیاز این موتورها از باتری بزرگ 115 کیلووات ساعت تامین می شود که برد حرکتی 802 کیلومتر را در اختیار خودرو قرار می دهد.
Great Wall Saloon Mecha Dragon EV
Great Wall Saloon Mecha Dragon EV 2021 #7
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
این باتری از سیستم شارژ سریع 480 کیلووات پشتیبانی می کند. با این سطح از فناوری، تنها 10 دقیقه زمان لازم است تا باتری انرژی مورد نیاز برای پیمایش 401 کیلومتر را ذخیره کند.
Great Wall Saloon Mecha Dragon EV
تصاویر خودروی جدید گریت وال | Great Wall Saloon Mecha Dragon EV 2021
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
هرچند کمپانی چینی تاکید ویژه ای بر تفاوت های طراحی مکا دراگون دارد و البته شرایط طراحی در مقایسه با محصولات روز بازار جهانی مقداری نامتعارف به نظر می رسد اما با کمی دقت می توانید شباهت کامل این خودروی جدید با پورشه پانامرا 4اس را حس کنید. اینجا احساس می شود با اضافه کردن انواع زوایا و اضلاع روی بدنه تلاش شده تا تفاوت هایی با فست بک 4اس ایجاد شود.

فضای کابین سالون مکا دراگون فوق العاده لوکس و مدرن طراحی شده است. نمایشگرهای دیجیتال در کنسول اصلی جلو در ترکیب با نورپردازی هوشمند یک محیط فناورانه را تداعی می کنند.

تولید سالون مکا دراگون محدود یه 101 دستگاه خواهد بود و قیمت حدودی آن نیز 77 هزار دلار /5,159,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) اعلام شده است.
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.