ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

وانت جدید جی ام سی 2021 رونمایی شد

وانت جدید جی ام سی 2021 رونمایی شدشرکت آمریکایی جی ام سی چند ماه پس از معرفی شورولت کلورادو ۲۰۲۱، نسخه به روز شده پیکاپ کانیون خود را در ژانویه سال جاری با مدل ۲۰۲۱ معرفی کرد. در نگاه اول طراحی نمای جلوی جی ام سی کانیون دنالی ۲۰۲۱، بسیار شیک‌تر و جذاب‌تر از مدل قبلی آن بنظر می رسد.
2021 GMC Canyon Denali
جی ام سی کانیون دنالی 2021 2#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
جلوپنجره عریض‌تر و بلندتر که قسمت پایینی آن نیز به شکل حرف V لاتین طراحی شده است، زیبایی بسیار بیش‌تری نسبت به جلوپنجره مدل قبلی این پیکاپ دارد. علاوه بر جلوپنجره، طراحی بخش پایینی سپر و دو گوشه آن نیز به‌روز و زیباتر از قبل شده است؛ اما طراحی چراغ‌های جلو تغییر زیادی نسبت به قبل نداشته و تنها تفاوت‌های جزئی در گرافیک آن‌ها مشاهده می‌شود. یک تصویر جدید منتشر شده از نمای داخل کابین جی ام سی کانیون دنالی ۲۰۲۱ نیز شباهت بسیار این بخش با مدل قبلی را نشان می‌دهد.
2021 GMC Canyon Denali
2021 GMC Canyon Denali
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
اما با این حال برخی به‌روزرسانی‌ها از جمله قطعات تزئینی چوبی و آلمینیومی، دوخت منحصر به فرد و گرمکن و سرد کن صندلی‌های جلو در این بخش به چشم می‌خورند. به علاوه تریم داخل مشکی جدید به نام Cocoa/Dark نیز برای مدل ۲۰۲۱ این پیکاپ ارائه می‌شود. رینگ‌های ۲۰ اینچی خاص و برخی قطعات تزئینی کرومی بدنه، از جمله دیگر ویژگی‌های نسخه دنالی مدل ۲۰۲۱ پیکاپ کانیون هستند. پیشرانه ۳.۶ لیتری V6 جنرال موتورز که توانایی تولید ۳۰۸ اسب بخار قدرت و ۳۷۳ نیوتون‌متر گشتاور را دارد، در کنار پیشرانه ۲.۸ لیتری توربودیزل که می‌تواند ۱۸۱ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتون‌متر گشتاور را در اختیار راننده قرار دهد، دو گزینه قابل انتخاب مشتریان جی ام سی کانیون دنالی ۲۰۲۱ برای قوای محرکه هستند.
2021 GMC Canyon Denali
جی ام سی کانیون دنالی 2021 3#
برای بزرگنمایی و دانلود تصویر کلیک کنید.
پیشرانه V6 بنزینی و پیشرانه دیزلی، به ترتیب توان خروجی خود را به یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک می‌رسانند. این نسخه به‌روز شده از جی ام سی کانیون کمک می‌کند تا نسل فعلی این پیکام چند سال دیگری را نیز تا پعرفی نسل جدیدش روی خط تولید دوام بیاورد؛ شایعات متعددی مبنی بر معرفی نسل جدید این پیکاپ با مدل ۲۰۲۳ و تغییرات اساسی وجود دارند. اما اگر به کمک مدل ۲۰۲۱، آمار فروش ۳۲ هزار و ۸۲۶ دستگاهی سال قبل این پیکاپ بهبود قابل توجهی پیدا کند، ممکن است این برنامه‌ریزی‌ها کمی تغییر داشته باشند.

mashin3.com | motor1.com | Delray Buick GMC
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.