ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

حراج یک فراری ارزان قیمت و خاص!

حراج یک فراری ارزان قیمت و خاص!مدل تغییر یافته فراری F412 و تنهاترین فراری وانت جهان قرار است توسط خانه‌ی حراجی Bonhams در مزایده ایی با قیمت پایه حدود ۲۷ هزار دلار /1,809,000,000 تومان (قیمت تبدیل شده) به حراج گذاشته شود. این خودرو به وانت پیک‌آپ مجهز به پیشرانه‌ی V8 شورولت تبدیل شده است.

به‌گزارش موتوروان، خانه‌ی حراجی Bonhams قرار است این نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی فراری F412 را با مبلغ معقولی بین ۱۵،۰۰۰ تا ۲۰،۰۰۰ پوند (۲۰،۲۵۰ تا ۲۷،۰۰۰ دلار) به مزایده بگذارد.
فراری وانت
به‌دلیل مشکلات مداوم پیشرانه، فروشندگان مستقر در انگلستان این فراری F412 را تنها با قیمت ۵،۰۰۰ پوند یا حدود ۶،۷۰۰ دلار خریدند. آنان به‌سرعت پیشرانه‌ی V12 را برداشتند و در زیر کاپوت خودرو، از پیشرانه‌ی مطمئن‌تر ۵/۷ لیتری خورجینی هشت سیلندر شورولت استفاده کردند. سازندگان برای تبدیل فراری F412 به وانت پیک‌آپ جدید، صندلی‌های عقب را نیز همانند پیشرانه برداشتند و نمای بیرونی F412 را به‌روزرسانی کردند تا کفی عقبی با روکش چوب ساج ساخته شود. سازندگان برای اینکه واقعا F412 را به محصولی بی‌نظیر و خواستنی تغییر دهند، سوراخی روی کاپوت بریدند تا جای دو ورودی بزرگ هوا را فراهم کنند.
منبع : motor1.com | zoomit.com
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.