ارزانترین‌ها پرفروش‌ها بهترین محصولات گوشی آموزش آشپزی
×
لیست پرفروش ترین گوشی ایران
مشاهده قیمت

هجوم مردم کوبا به یک زیارتگاه برای طلب شفای بیماری + عکس

هجوم مردم کوبا به یک زیارتگاه برای طلب شفای بیماری + عکسهزاران نفر از مردم کوبا روز یکشنبه ۱۶ دسامبر به تپه زیارتگاه ایلعازر مقدس (Saint Lazarus) رفتند تا از وی طلب شفای بیماری، سلامت و ثروت کنند.هجوم مردم کوبا به یک زیارتگاه برای طلب شفای بیماری + عکس
این زیارتگاه سالانه هزاران نفر از معتقدان به مذهب سانتریا و کاتولیک را به شهر کوچک ال‌ریکون واقع در ۱۷ کیلومتری هاوانا، پایتخت کوبا می‌کشاند.
هجوم مردم کوبا به یک زیارتگاه برای طلب شفای بیماری + عکس
بسیاری از کسانی که به زیارتگاه ایلعازر مقدس می‌ روند بیمار هستند و بنا بر یک سنت قدیمی با زانوهایشان حرکت کرده و خود را به زیارتگاه می‌رسانند.
هجوم مردم کوبا به یک زیارتگاه برای طلب شفای بیماری + عکس
ایلعازر مقدس را از گذشته شفابخش بیماران مبتلاء به امراض سخت از جمله جذام می‌دانند و از او در انجیل یوحنا به عنوان شخصی که چهار روز پس از مرگش به‌ دست عیسی مسیح دوباره زنده شد، یاد شده است.
هجوم مردم کوبا به یک زیارتگاه برای طلب شفای بیماری + عکسهجوم مردم کوبا به یک زیارتگاه برای طلب شفای بیماری + عکسهجوم مردم کوبا به یک زیارتگاه برای طلب شفای بیماری + عکسهجوم مردم کوبا به یک زیارتگاه برای طلب شفای بیماری + عکسهجوم مردم کوبا به یک زیارتگاه برای طلب شفای بیماری + عکس
شامپو ضد ریزش
بهترین شامپو ضد ریزش مو
مشاهده لیست
خودکار
ارزانترین یخچال بازار
مشاهده قیمت
خودکار
بهترین پلی استیشن و ایکس باکس ایران
مشاهده قیمت


*لطفا از درج شماره تلفن و یا آدرس های اینترنتی مختلف اکیداً خودداری فرمایید.